• Svar på tråden Bra pris på mocca jacka/kappa!?
  • Jezamine

Är det din kappa?

Jag är INTE avstängd
  • Jezamine
    Jezamine skrev 2010-12-14 11:44:50 följande:
    Är det din kappa?
    Eftersom du tycker priset är för lågt?  Det är sådant du får ta om du lägger ut varor.
    Jag är INTE avstängd
  • Jezamine
    mamma9905 skrev 2010-12-14 11:55:16 följande:
    Nej inte min kappa, en väninnans kappa
    Reklam för vänninnans annons ?
    Jag är INTE avstängd
  • skorpionen80

Jag hade aldrig vågat ge flera rusen för en osynad jacka (de kostar väl så mycket i nypris?) utan att ha rätten att kunna lämna tillbaks den.

Varför la hon ut den så billigt så?

• mamma9905
    ´
    skorpionen80 skrev 2010-12-14 11:56:37 följande:
    Jag hade aldrig vågat ge flera rusen för en osynad jacka (de kostar väl så mycket i nypris?) utan att ha rätten att kunna lämna tillbaks den.

Varför la hon ut den så billigt så?
    Ja det var en bra fråga, hon och jag har pratat ut om detta idag i morse hon tycker det blev för dålig med lågpris som hon trodde att det skulle bli en bra pris, menb tvärtom.
  • skorpionen80
    mamma9905 skrev 2010-12-14 12:13:47 följande:
    Ja det var en bra fråga, hon och jag har pratat ut om detta idag i morse hon tycker det blev för dålig med lågpris som hon trodde att det skulle bli en bra pris, menb tvärtom.
    Ibland kan det lyckas, ibland inte.

Hon har ju tex inte ens skrivit ut vad det är för märke eller var den är köpt, om hon har kvitto etc. Det hade nog kunnat öka priset.

Jag brukar aldrig lägga ut varor för under vad jag är beredd att sälja dem för. Det kan ju gå så som det gjorde för din väninna...
  • Jezamine
    mamma9905 skrev 2010-12-14 12:13:47 följande:
    Du får völ kpa den själv TS.Så får du en vinterjacka.
    Jag är INTE avstängd
Svar på tråden Bra pris på mocca jacka/kappa!?