• Mosaik

xbox 360 + kinekt, billigast?

Hej!
    Jag behöver lite hjälp här, jag ska köpa ett xbox med kinekt till min sambo i julklapp. Han vill ha ett och tänker antagligen ändå köpa ett så jag passar på att ge det i julklapp.
    Kollat runt bland priser på olika ställer och det billigatse jag kan hitta är för ca 2600 på elgiganten, siba och onoff går upp nån/några hundralappar.
    Men nu till frågan, har någon sett billigare nånstans? Och är det dumt att köpa nu, alltså säljs de ut på mellandags rean sen?

tacksam för svar

• Svar på tråden xbox 360 + kinekt, billigast?
  • Yrja M

Jag har också funderat på att köpa det så jag puffar tråden Glad

• Yrja M

Jag undrar föresten också om man klarar sig med 4 gb eller ska gå på 250 gb? För normalbehovet alltså..

• Mosaik

hmm ja jag såg att det fanns olika gb, men vad är prisskillnaden och behöver man så många gb som 250, är detta nått man kan köpa till sen vid behov eller är det inte "påfyllbart"?

puff puff

• Yrja M

Ok, jag får väl svara själv då på din fråga. Jag har inte hittat något lägre pris på de ställen jag kollat (däremot högre), så det priset du hittade på elgiganten verkade bra. Fick man med något spel där föresten?
    Sen kan det ju såklart bli billigare om de kör bra kampanj någonstans eller mellandagsrea men det är ju svårt att veta nu..  

• Mosaik

ja det här adventure eller vad det hette medföljer på elgiganten, men frågan är ju om 4 gb räcker, jag tror nog det här iaf, min karl kommer nog inte köra så hårt, inte ladda ner och koppla upp sig på nätet och allt sånt som man tydligen kan göra.

• vap

kinect 1265:-
    xbox 360 4gb 1690:-
    xbox 360 250gb 2195:-

• Yrja M
    vap skrev 2010-12-22 18:53:12 följande:
    kinect 1265:-
    xbox 360 4gb 1690:-
    xbox 360 250gb 2195:-
    Fast det blir ju dyrare tillsammans än det paket ts hittat
  • Bästamorsan

Någon som har något tips på ställe med bra prisläge för xbox 360 kinect nu 2012  ???  =)

Svar på tråden xbox 360 + kinekt, billigast?