• Anonym (porrsufinnan)

Squirting i porrfilm, men visst är många fejk, dvs de kissar?

Har blivigt lite facinerad av squirting, dvs kvinnlig utlösning i porrfilmer. På vissa kvinnor ser det äka ut, det kommer inte så jättemycket, är liite trögflytande och lite mjölkfärgat. Men på vissa kvinnor ser det ut som de rent ut sagt kissar! Det kommer i en kaskad eller värsta strålen och är misstänkt vattnigt! Inte kan det väl vara äkta? Har hört att vid en g-punkt orgasm (har aldrig fått en själv) kan man ha svårt att kontrollera blåsan och kan kissa på sig mer eller mindre.

Vad tror ni? Jag blir inte klok på det här!

• Svar på tråden Squirting i porrfilm, men visst är många fejk, dvs de kissar?
  • Anonym (tjej)

Har just suttit och surfat på lite squirt-filmklipp och det ser ju verkligen konstigt ut hos vissa!
    Men vad vet jag? Jag får aldrig fontänorgasm, blir bara ganska blöt vid upphetsning och det är tröflytande iaf  

• Anonym (Fontän:))

Kanske finns vissa som fejkar men jag minns bla första gångerna när jag fick fontän, då blev hela sängen dyngblöt. Trodde jag pissat på mig, men sen har det hänt flera ggr efter detta:)

• Emmi27

Har också undrat över det där, men jag brukar få fontänorgasm vid oralsex och det är inte trögflytande och det är definitivt inte urin! Det är inga kaskader men onekligen rätt blött för min kille haha. Men har också sett klipp med tjejer som sprutar hej vilt, ser ut som det sitter en vattenslang uppkörd. Men har läst att det faktiskt är varierande hur mycket som kommer, allt från några droppar till flera deciliter. Forskare säger tydligen att vätskan kommer från körtlar som sitter runt urinröret.

• Anonym (porrsufinnan)

Emmi27:

Så vätskan kommer från urinröret då eller är det från slidan?

• dlk

Mycket är fejk, tyvärr. Det finns inget mer avtändande än fejk.

• jfsebastian

VA!
    Fejkar dom på porrfilmer??????????

• Emmi27
    Anonym (porrsufinnan) skrev 2010-12-14 23:42:55 följande:
    Emmi27:

Så vätskan kommer från urinröret då eller är det från slidan?
    vad jag läste så kommer det från körtlar som sitter runtom, men en del säger att det kommer från urinröret, fast att det inte är urin. så vet inte med säkerhet.  men får man fontänorgasm så är det inte urin, utan nåt annat.
  • Anonym

Jag har läst att vid fontänorgasm kommer bla urin.

• Emmi27
    Anonym skrev 2010-12-15 00:18:29 följande:
    Jag har läst att vid fontänorgasm kommer bla urin.
    det gör det inte för mig iaf, skulle ju känna om det var blåsan som släppte =)
  • Anonym (*)

Jag kan få fontänorgasmer varenda gånd jag har sex, om jag vill.
    Och det kommer massor i en stråle, det kan spruta ner hela min man. Pölen brukar vara minst 50 cm i diameter, men ibland blir det riktigt långt, och håller på i 5-10 sekunder. Det är inte ett dugt trögflytande, utan helt vattningt, färglöst och luktlöst. Och det är inte urin, jag har oftast kissat innan, och det kommer lika mycket vätska som en riktig långkiss så att säga

Jag får det lättast av att bli slickad och när jag känner att det är nära trycker jag lite utåt istället för att knipa ihop. 
    Vid vaginalt sex får jag det aldrig om jag inte får klitorisstimulans också. 

Svar på tråden Squirting i porrfilm, men visst är många fejk, dvs de kissar?