• tezz840

Hur länge ska man behöva gå med gravidkläder egentligen?

Usch, är så trött på min tjockiskropp nu.. =( Vill bli smal igen..
    Det e inget kul o gå omkring med gravidkläder när man inte är gravid längre. Känns ju sådär kul o shoppa nya byxor varje vecka också..
    Gick upp 24 kg denna gången och har gått ner 11. Pluppen är 3 veckor nu.. Och alla kilona gick jag ner första veckan.. sen har det stått still.. =(
    Såhär var det sist med. Inte förrän jag slutade amma som kilona rasade av.. Så med andra ord kommer jag o få gå med tjockiskläderna ett par månader till.. inte kul.. =/
    Hur gör ni?
    Vill inte gå o köpa dyra jeans när man går ner nåt kilo då o då, så man kan ju inte ha dom särskillt länge innan det e dags o köpa nya igen..

• Svar på tråden Hur länge ska man behöva gå med gravidkläder egentligen?
  • Hanna36

Det har tagit flera veckor/månader för mig iaf...

~ Mamma till 3 goingar ~
  • Pickeli

Skulle inte köpa nya kläder nej, jag skulle traska rnt i mina mammakläder tills jag kom i mina andra. Om du inte tappar vikten av dig själv får du träna bort den helt enkelt och ändra din kost!

Google it!
  • tezz840
    Pickeli skrev 2010-12-15 10:52:42 följande:
    Skulle inte köpa nya kläder nej, jag skulle traska rnt i mina mammakläder tills jag kom i mina andra. Om du inte tappar vikten av dig själv får du träna bort den helt enkelt och ändra din kost!
    det hoppas jag verkligen inte jag behöver.. =( har alltid varit smal o kunnat äta vad som helst utan o gå upp ett gram. hoppas inte det ändras.. =/
Svar på tråden Hur länge ska man behöva gå med gravidkläder egentligen?