• Anonym

hon har förstört mina ögonbryn!!!!!!

Jag är helt förkrossad (JA) Var på en ansiktsbehandling där brynplockning ingick. Har ALDRIG plockat brynen hos någon annan, och jag är supernöjd med mina bryn!!! Hon sa att dom har fin form, att hon bara ska "rensa". När jag kommer hem och ser mig i spegeln får jag en CHOCK. Hon har ju plockat precis så som man INTE ska plocka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gråter

Hon har inte rensat, hon har ändrat formen HELT. Ser helt FULT ut!!!

Kommer dom växa ut igen??? När??? Hur snabbt??

Har försökt måla dit det som fattas, men det ser så fake ut Rynkar på näsan

Seriöst gråter jag................

• Svar på tråden hon har förstört mina ögonbryn!!!!!!
  • Raskask

Ja, de växer ut. Ser lite stubbigt ut ett tag och sen blir de precis som vanligt igen. Trist verkligen, men det går över.

Gråt inte. Om ett år eller så blir det en kul historia.

(Jag blev en gång klippt av en excentrisk frisör som fick för sig att klippa ena halvan av huvudet kort, snaggad mer eller mindre, och andra halvan i page. För att jag inte skulle se så oerhört tråkig ut som han så trevligt påpekade när jag helt förvånad såg vad han gjorde. Det var inte så kul medans håret växte ut igen, men nu är det ett rätt roligt minne. Och inget i mitt liv påverkades negativt av det hela vad jag kan komma på).

• Anonym

Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att du har rätt. Både att det växer ut och att jag ska kunna skratta åt det sen... Hon har till och med lyckats göra ett "jack" i brynet...ÅH! Rynkar på näsan

• NadiaMi

Det är klart att de växer ut igen.

Istället för att skämmas över det, ge en dålig recension när någon lägger märke till ögonbrynen.
    Sucka och säg "Ja, henne går jag aldrig till igen för att få ögonbrynen fixade iallafall. Hon sade att hon bara skulle rensa lite men ändrade på dem helt istället. Undvik *namn & salong* om ni vill slippa råka ut för samma elände som mig. Tur att de växer ut igen iallafall."

(Men väntade du verkligen tills du kom hem med att se dig i spegeln? Brukar man inte kolla sådant när man är klar och innan man lämnar salongen?)

• Anonym

Nadia Mi Ja det fanns ingen spegel där.... Ingen jag såg till iallafall. Och vad skulle det hjälpa egentligen....Skälla ut henne? Jag hoppas ju att hon inte gjorde det medvetet....

• Miss Lau

Det kanske inte är så illa egentligen? Jag förstår att du tycker det men andra kanske inte ens reagerar på det.

Men i vilket fall så växer de ut igen och om ett tag kan du skratta åt eländet

• NadiaMi

En skönhetssalong utan speglar?
    Eh, första varningstecknet redan där verkar det som...

Dethär kommer garanterat att bli en rolig historia om något år. Och jag tror inte att hon gjorde det medvetet.
    Hon gjorde nog bara något som hon själv tyckte var snyggt, utan att kolla av om du tyckte som hon...

• Anonym (Linda)

Trist men inget att gråta över. De växer ut ganska fort igen! Du kan ju vara glad att du inte tatuerade brynen o det blev  fel (känner en som har gjort det). Då känns det här som en fis i rymden i jämförelse...

Tycker också att det verkar konstigt att de inte fanns någon spegel.
    Eller att du reagerade, för hon måste ju ha plockat ganska mycket om hon helt ändrat form o gjort ett jack i brynet.... jag skulle nog ha frågat eller sagt att det räcker nog nu om jag märkte att det plockades hej vilt.

• Anonym

NadiaMi Ja det låter udda, men jag såg då iallafall ingen...

Ska uppdatera er om läget när dom växt ut, så ska vi se om jag kan skratta... *liiiitet leende*

Har iallafall lyckats sminka det någorlunda..Pew... Nu inte gråta mer!

• Anonym (Linda)
    Anonym skrev 2010-12-15 12:41:13 följande:
    NadiaMi Ja det låter udda, men jag såg då iallafall ingen...

Ska uppdatera er om läget när dom växt ut, så ska vi se om jag kan skratta... *liiiitet leende*

Har iallafall lyckats sminka det någorlunda..Pew... Nu inte gråta mer!
    Ögonbrynsskugga är snyggare än penna om du vill ha det mer naturligt o inte så hårt... ett tips bara!
  • Anonym

Linda Ja om man jämför med det är det väl inte hela världen, men ÄNDÅ. Kan inte låta bli att jämra mig.

Jag är väl lagd åt det blygare hållet, men jag tänkte för mig själv att jag tyckte hon plockade mycket men samtidigt litade jag 100% på att hon inte skulle ändra formen då hon 1 minut innan sa att jag hade en så fin form och att hon bara ska rensa. Nu i efterhand ångrar jag såklart att jag inte sa STOPP!

Har ögonbrynsskugga. Blev en lite mörkare sminkning idag med tanke på brynen... och lär väl bli det tills dom växt ut.... :)

• Anonym (Linda)
    Anonym skrev 2010-12-15 12:46:02 följande:
    Linda Ja om man jämför med det är det väl inte hela världen, men ÄNDÅ. Kan inte låta bli att jämra mig.

Jag är väl lagd åt det blygare hållet, men jag tänkte för mig själv att jag tyckte hon plockade mycket men samtidigt litade jag 100% på att hon inte skulle ändra formen då hon 1 minut innan sa att jag hade en så fin form och att hon bara ska rensa. Nu i efterhand ångrar jag såklart att jag inte sa STOPP!

Har ögonbrynsskugga. Blev en lite mörkare sminkning idag med tanke på brynen... och lär väl bli det tills dom växt ut.... :)
    Förstår att du är besviken!

Tycker faktiskt att du borde få kompensation! Dåligt med tanke på att hon själv sa att hon inte skulle ändra formen.

Jobbar själv på skönhetssalong o tycker inte att det här va ok, men som sagt de växer ju ut igen!
  • Anonym (Oj)

Du skriver att du aldrig plockat hos någon annan, antar att du gjort det själv

Du skriver att hon plockat som man inte ska plocka, hur är det då? Hur har hon plockat dom?

Men som sagt dom växer ut om ett tag ;)

• Anonym

Hon har plockat bort på LÄNGDEN av ögonbrynen. Alltså börjar inte brynet där ögat börjar, utan "längre in". När du placerar en penna vid sidan om näsan, ska brynet börja där. Det gör det inte numer. Brett mellanrum mellan brynen+ att hon format dom RUNDA. Inte snyggt!

• Anonym

Jag är usel på att förklara, men du kanske fattar vad jag menar med "När du placerar en penna vid sidan om näsan, ska brynet börja där."

• ventilera mera

Låter som om du varit på det stället mina svägerskor går till...:)

Jag var med dem en gång, och hon som äger det började tjata om att jag skulle boka tid och fixa mina ögonbryn jag med, sen säger hon: "Ja den DÄR färgen som du har nu, den är ju HELT fel, så kan du inte se ut, den som färgat dina ögonbryn gjorde SÅ fel, du måste boka tid NU!".

Mina ögonbryn är naturligt mörka och ofärgade. Jag beställde INTE någon tid...:)

• Bladet16

Jag klippte mina ögonbryn. Kortare. Hur lång tid kommer det att ta tills dem är helt normala igen

Anonym
Svar på tråden hon har förstört mina ögonbryn!!!!!!