• glit

    Gravid singel, tråkigt.

    Behöver skriva av mig...
    Jag är gravid i vecka 17 och jag gjorde slut med killen tidigt i graviditeten. Det kommer dagar som denna då jag vill träffa en snäll kille men det känns som att ingen ska vilja ha mig eftersom jag är gravid. Jag vill inte ha en far till mitt barn utan någon för mig. Det känns dock som att jag luras på något vis så fort en kille ger mig uppmärksamhet, att dom ska tycka att jag gör det. Svårt att förklara...

    Det känns som att jag kommer vara ensam länge, antingen är jag ju gravid eller så kommer jag ha en liten liten bebis. Inte någons 1ahandsval kanske... Det känns så tråkigt.. Jag är ju bara 21 år... men jag har nästan stämplat mig själv som single for life..

    behöver egentligen bara höra att det inte är kört..

  • Svar på tråden Gravid singel, tråkigt.
  • Bottis

    Klart det inte är kört!

    Jösses, jag blev ihop med en man med tre barn, nu är vi gifta. Så inte kommer du vara single for life. Tycker du ska fokusera på ditt kommande barn, drömprinsen kommer dyka upp. Grattis och lycka till med bebisen  

  • alandstrom

    Det är absolut inte kört!

    Du vill väl ändå träffa en kille som gillar dig för DIG, och i så fall är det ointressant om du är gravid/redan har barn eller inte!

    Kram på dig, och lycka till med drömprinsen! :)

  • glit

    Va söta ni är :)  Ja så tänker jag ju dom flesta dagar, som ni skriver.. men ibland kommer ju knäppen i huvet som bara viskar single for life.. Men jag blev glad av era inlägg nu Drömmer

  • Bottis
    glit skrev 2010-12-15 20:10:17 följande:
    Va söta ni är :)  Ja så tänker jag ju dom flesta dagar, som ni skriver.. men ibland kommer ju knäppen i huvet som bara viskar single for life.. Men jag blev glad av era inlägg nu Drömmer
    Bra
  • Anre

    Jag har en kompis som träffade sin man när hon var gravid i vecka 30-35, han var med på förlossningen o tog sig an både henne och barnet. De fick även ett gemensamt barn sedan. Så ge inte upp hoppet
    Kram till dig

  • Miia88

    jag gjorde slut med min kille i V 25 ,  och känner lite som du gör ibland, men det finns en kille bland mina vänner som gör mig sådär, jätteglad , säger massa söta saker osv.

    mina vänner säger dock att han bara är ute efter sex, men hallå.. då kan han ju flörta med någon annan? som inte är gravid liksom.. xD jaja ;P

  • glit
    Anre skrev 2010-12-15 20:24:42 följande:
    Jag har en kompis som träffade sin man när hon var gravid i vecka 30-35, han var med på förlossningen o tog sig an både henne och barnet. De fick även ett gemensamt barn sedan. Så ge inte upp hoppet
    Kram till dig
    Sånt där är helt underbart att höra tycker jag :)
    Miia88 skrev 2010-12-15 20:47:40 följande:
    jag gjorde slut med min kille i V 25 ,  och känner lite som du gör ibland, men det finns en kille bland mina vänner som gör mig sådär, jätteglad , säger massa söta saker osv.

    mina vänner säger dock att han bara är ute efter sex, men hallå.. då kan han ju flörta med någon annan? som inte är gravid liksom.. xD jaja ;P
    Hehe ja.. han måste ju ha tänkt en extra gång iaf innan han började flirta med dig.
    Hoppas det blir ngt seriöst om dt är det du vill :)
  • Miia88
    glit skrev 2010-12-15 21:25:55 följande:
    Miia88 skrev 2010-12-15 20:47:40 följande:
    jag gjorde slut med min kille i V 25 ,  och känner lite som du gör ibland, men det finns en kille bland mina vänner som gör mig sådär, jätteglad , säger massa söta saker osv.

    mina vänner säger dock att han bara är ute efter sex, men hallå.. då kan han ju flörta med någon annan? som inte är gravid liksom.. xD jaja ;P
    Hehe ja.. han måste ju ha tänkt en extra gång iaf innan han började flirta med dig.
    Hoppas det blir ngt seriöst om dt är det du vill :)
    haha ja man tycker ju det iaf ;P
    nja, just nu vet ja inte, är bara 2,5 vecka sen det tog slut så..
    men man vet aldrig vad framtiden har att bju på! ;)
  • glit
    Miia88 skrev 2010-12-15 21:30:21 följande:
    haha ja man tycker ju det iaf ;P
    nja, just nu vet ja inte, är bara 2,5 vecka sen det tog slut så..
    men man vet aldrig vad framtiden har att bju på! ;)
    Aha okej. :D Det låter bra!
  • Lellebror
    Anre skrev 2010-12-15 20:24:42 följande:
    Jag har en kompis som träffade sin man när hon var gravid i vecka 30-35, han var med på förlossningen o tog sig an både henne och barnet. De fick även ett gemensamt barn sedan. Så ge inte upp hoppet
    Kram till dig
    kunde nästan va jag som är din kompis ;)
    jag träffade en som var gravid i 3månaden.
    Vi var tillsammans i 2år och hann få en ihop under den tiden.
    Den som inte är min biologiska är snart 16år.
    Han vet att jag inte är hans pappa men han ser ändå mig som pappa.
    Hans riktiga pappa vill inte ha med han att göra alls.
    Dom har aldrig ens träffats
Svar på tråden Gravid singel, tråkigt.