• mausi2008

    Handla inte hos Campadre!

    Hej alla!

    Jag har för flera veckor sedan handlat julklappar hos företaget Campadre www.campadre.se. Jag tycker att de har ett jätteroligt koncept och fina grejor. Jag har faktiskt varit inne nästan dagligen för att titta på de nya kampanjerna. MEN: nu är jag riktigt irriterad på detta företag och vill tipsa er om att INTE handla där.
    Jag har nämligen fortfarande inte sett röken av varorna som skulle (enligt Campadres info vid köptillfället) levereras för mer än 10 dagar sedan och det värsta av allt är att kundtjänsten ej går att nå via telefon, dvs. inget nummer finns angivet. Jag har alltså istället mailat dit för snart 1 vecka sedan och det enda svaret jag har fått (efter 4 dygn) "tack för ditt mail, för tillfället har vi mycket att göra. Vi hör av oss snå snart vi kan". Otroligt oseriöst tycker jag!

    Jag skulle behöva få mina saker senast på fredag då vi reser bort över jul och ja, förseningar kan hända men: att det inte finns ett tefefonnummer till kundtjänst så att man faktsikt kan få hjälp med information/spåra sitt paket är oacceptabelt och riktigt oseriöst och att kundtjänsten efter en veckas tid ännu inte hört av sig gör mig riktigt arg.
    Jag känner mig blåst oavsett om varorna kommer att komma så småningom eller ej, som julklappar kan jag i vilket fall inte använda de till.

    Jag är faktiskt lika mycket irriterad på mig själv som har slarvat med att kolla upp sidan noga: Organisationsnummer och ett telefonnummer SKA alltid finns på en hemsida till ett seriöst företag.

    Hos Campadre har jag nog handlat för första och sista gången.
    Finns det någon här som har haft otur med detta företag?

  • Svar på tråden Handla inte hos Campadre!
  • mausi2008
    Hannah76 skrev 2010-12-15 22:48:50 följande:
    08 - 410 537 50

    Telefonnummret fanns på Eniro.
    Aha! Dock lär det säkert inte vara till kundtjänst...skulle kanske testa det imorgon ändå! :=)
  • maruttan

    Jag köpte ett par UGG´s där som tyvärr var för stora och jag returnerade då dessa men får ett par dagar senare ett mail att jag returnerat varan felaktigt och att de därför kommer att skicka tillbaks varan. Så nu är jag fast med ett par för stora skor Snygga...men för stora...

  • mausi2008
    maruttan skrev 2010-12-15 22:58:05 följande:
    Jag köpte ett par UGG´s där som tyvärr var för stora och jag returnerade då dessa men får ett par dagar senare ett mail att jag returnerat varan felaktigt och att de därför kommer att skicka tillbaks varan. Så nu är jag fast med ett par för stora skor Snygga...men för stora...
    På vilket sätt var varan "felaktigt returnerat"? Hade du glömt att skicka med kartongen eller något sådant? Förstod DU varför de ej ville/kunde ta tillbaka dina skor?
  • maruttan
    mausi2008 skrev 2010-12-15 23:00:13 följande:
    På vilket sätt var varan "felaktigt returnerat"? Hade du glömt att skicka med kartongen eller något sådant? Förstod DU varför de ej ville/kunde ta tillbaka dina skor?
    Skorna låg i en kartong och sen var den kartongen inslagen i papper. När jag returnerade dem så satte jag adresslappen direkt på kartongen och DET var felet jag gjorde. Jag skulle tydligen ha slagit in kartongen i papper igen för att de skulle ta tillbaka dem....
  • mausi2008
    maruttan skrev 2010-12-15 23:02:27 följande:
    Skorna låg i en kartong och sen var den kartongen inslagen i papper. När jag returnerade dem så satte jag adresslappen direkt på kartongen och DET var felet jag gjorde. Jag skulle tydligen ha slagit in kartongen i papper igen för att de skulle ta tillbaka dem....
    okej...hmm...har du handlat fler gånger hos Campadre efter det? Och hur har det gått i så fall?
  • maruttan

    Väntar faktiskt på ett paket nu när du säger det som jag tror skulle levereras nu i dagarna så jag får återkomma med hur det har gått.


  • mausi2008
    maruttan skrev 2010-12-15 23:10:03 följande:
    Väntar faktiskt på ett paket nu när du säger det som jag tror skulle levereras nu i dagarna så jag får återkomma med hur det har gått.
    Ja, tack, det vore intressant att veta! Lycka till med ditt paket!
Svar på tråden Handla inte hos Campadre!