• Umm Elias

Tips på saker i presentkorg?!

Kan någon hjälpa mig! JAg behöver tips på vad man kan lägga i en presentkorg/julkorg??
    Helst ska allt gå o handla på samma affär och inte bli för dyrt!!
    Behöver massa tips för jag är heeelt lost!!
  • Svar på tråden Tips på saker i presentkorg?!
  • bubblan79

Ostar. Kex. Vin. Marmelad. Godis. Nobless. Aladin. Paradis. Mörk choklad. Ljus choklad.

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • bubblan79

Olika bad grejer om dom har badkar.

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • Toddes mamma

Vin, the, kaffe, doftljus, frukter, choooklad!Glad

• mimsan01

Juliga saker från typ ICA: En flaska glögg, mandel, russin, mandariner, choklad, marsipangrisar, tomteskum, grötris med recept, ischoklad, pepparkakor, saffran, lussebullar, pepparkaksformar, pepparkaksdeg, god choklad

Var det typ såna saker du tänkt dig, eller i vilket sammanhang ska du ge bort korgen?

• HudcellenHellen

Fotsalt, fotfil samt tidning och godis mm läggs i en balja stor nog att bada fotbad i detta slås in i cellofan.

• Umm Elias

Ja något matigt....I  min familj köps inga julklappar men jag tänkte kanske göra i ordning en korg att ta med med godsaker....

• Umm Elias

Nu när jkag funderra kanske man skulle ge en liten korg till varje familj...

• mimsan01
    Umm Elias skrev 2010-12-16 10:11:18 följande:
    Ja något matigt....I  min familj köps inga julklappar men jag tänkte kanske göra i ordning en korg att ta med med godsaker....
    Mysig idé! Jag hade verkligen uppskattat att få en sån korg, även om det "bara" var lite småsaker i så som en chokladkaka och en tidning.
  • Umm Elias
    mimsan01 skrev 2010-12-16 10:16:19 följande:
    Mysig idé! Jag hade verkligen uppskattat att få en sån korg, även om det "bara" var lite småsaker i så som en chokladkaka och en tidning.
    ja...det känns så trist att komma tomhänt när man träffas...
Svar på tråden Tips på saker i presentkorg?!