Hur lång leveranstid är ok? Tradera
Hur lång leveranstid tycker du är okej innan du lämnar dåligt omdöme på en säljare på Tradera?
Hur lång leveranstid tycker du är okej innan du lämnar dåligt omdöme på en säljare på Tradera?
Om jag inte får paketet inom en vecka så hör jag av mig till personen och frågar varför. Få r jag inget svar då eller det tar mer än några dagar till så lämnar jag dåligt omdöme. Men det är sjyst att höra av sig innan och kolla varför paketet inte kommit...
Okej, jag betalade den 6:e, har inte fått något paket än och mailade igår så väntar några dagar på ett svar då.
När jag säljer på Tradera kan jag bara posta en till två ggr i veckan. Detta skriver jag så klart ut redan i auktionsbeskrivningen så alla vet.
Men jag hade nog mailat en gång till först och avvaktat svar.
Tycker ni det är okej att jag betalade den 6 december och paketet skickades den 16, alltså 10 dagar efter avslutad auktion?
10 dagar tycker jag är lite lång tid om man inte haft nån mailkontakt emellan. Jag köper ofta på tradera men säljaren lämnar alltid omdöme hos mig när hon skickat paketet som en bek på att det gått iväg.