• s87a

Hur lång leveranstid är ok? Tradera

Hur lång leveranstid tycker du är okej innan du lämnar dåligt omdöme på en säljare på Tradera?

• Svar på tråden Hur lång leveranstid är ok? Tradera
  • Marie80

Om jag inte får paketet inom en vecka så hör jag av mig till personen och frågar varför. Få r jag inget svar då eller det tar mer än några dagar till så lämnar jag dåligt omdöme. Men det är sjyst att höra av sig innan och kolla varför paketet inte kommit...

• s87a

Okej, jag betalade den 6:e, har inte fått något paket än och mailade igår så väntar några dagar på ett svar då.

• XieXie

När jag säljer på Tradera kan jag bara posta en till två ggr i veckan. Detta skriver jag så klart ut redan i auktionsbeskrivningen så alla vet.
    Men jag hade nog mailat en gång till först och avvaktat svar.

• s87a

Tycker ni det är okej att jag betalade den 6 december och paketet skickades den 16, alltså 10 dagar efter avslutad auktion?

• Fru KM

10 dagar tycker jag är lite lång tid om man inte haft nån mailkontakt emellan. Jag köper ofta på tradera men säljaren lämnar alltid omdöme hos mig när hon skickat paketet som en bek på att det gått iväg.

• s87a
    Fru KM skrev 2010-12-17 08:04:12 följande:
    10 dagar tycker jag är lite lång tid om man inte haft nån mailkontakt emellan. Jag köper ofta på tradera men säljaren lämnar alltid omdöme hos mig när hon skickat paketet som en bek på att det gått iväg.
    Jag har mailat och igår fick jag svar att hon "glömt" bort att posta det så hon gjorde det igår efter 10 dagar, hade jag inte mailat igår hade hon ju inte kommit på det ;)
Svar på tråden Hur lång leveranstid är ok? Tradera