• Anonym (orolig)

hur vanligt är de med missfall utan blödning?

Är de vanligt att fostret i magen dör utan att de blir någon blödning? eller hur länge brukar de ta från de att de dött tills de kommer ut??

Är så orolig att min bäbis har dött..utan att jag vet om de..

• Svar på tråden hur vanligt är de med missfall utan blödning?
  • Anonym

Min bebis dog i v 9. Hade ingen blödning alls men fick ont i magen i v 15-16 ungefär. Då upptäcktes det att det var MA.  Hade antagligen stötts ut ganska snart efter det, men jag blev skrapad.

• Anonym (mal)

Min bebis dog i magen runt v 9 och jag fick veta det vid ul och vul när jag började blöda i v 15. Blödningen ökade och tillslut var det bara att ringa till akuten igen och 5 min efter ankomst blev jag opererad.

• Anonym (mal)

Tillägg till mitt förra inlägg:

Förresten, jag slutade känna mig gravid i v 10, brösten slutade ömma, illamåendet försvan och jag kände mig "ogravid". Sökt på barnmorskemottagingen och hade, ironiskt nog, fått tid där samma dag som blödningen startade...

• Anonym (orolig)

känner mig inte heller gravid. de är lixom de som gör mig så orolig. har ja iof inte gjort på hela tiden förutom att jag vart lite extra trött ibörjan.. v 7-8 kanske..   men ja gjorde ett gravtest igår och de vart ett så starkt + de kunde bli så de borde väl vara ett bra tecken? för hcg hormonet borde minska om fostret dör väl?

• flickan85
    Anonym (orolig) skrev 2010-12-16 22:02:02 följande:
    känner mig inte heller gravid. de är lixom de som gör mig så orolig. har ja iof inte gjort på hela tiden förutom att jag vart lite extra trött ibörjan.. v 7-8 kanske..   men ja gjorde ett gravtest igår och de vart ett så starkt + de kunde bli så de borde väl vara ett bra tecken? för hcg hormonet borde minska om fostret dör väl?
    Tyvärr så kan man plussa i flera veckor efter ett missfall. Hormonerna hänger i väldigt länge så det är inget man kan gå på.
  • Anonym

Jag hade inga graviditetssymtom alls fram tills magen började växa i v 20 ungefär. Jag var gravid ändå. Blev lite orolig av att läsa om alla symtom man skulle ha i forum och liknande.

• ernlia03

Jag fick MA i vecka 11, fostret hade dött i v 6 nån gång. Hade inga symptom alls förutom en liten rosafärgad flytning. Kände på mig att något var konstigt och åkte in och kollade. Kroppen verkade inte vilja göra något åt det själv så blev skrapad någon dag efter.Jag hade kvar graviditetssymptom, stora och ömma bröst och mådde illa till och från även om illamåendet hade avtagit. Det ironiska är att jag började må illa i v 6, när det uppenbarligen hade dött...

• Anonym (orolig)

Ja familjeliv är bra på många vis. men man blir lätt besatt och läser för mycket så man bli nojjig över både de ena och de andra

Svar på tråden hur vanligt är de med missfall utan blödning?