• Anonym (sug)

Varför gör han sugmärken?

Har en slags "KK" som gärna vill göra ett sugmärke på min hals varje gång vi ses (cirka en gång i veckan).
    Har frågat varför men han har bara skojat bort det med "det som är så mysigt!"

Funderat lite på om han vill "märka upp mig" eller så??  Cool Har väl inget emot det direkt, men har aldrig haft någon kille som gjort sugmärken förut... Vi är båda över 40 år gamla.

• Svar på tråden Varför gör han sugmärken?
  • redneck girl

låter som han skulle vara 14 år istället för 40. jag hade inte gillat det kan jag säga . där var det stopp .

• Halkatla

Omoget sätt att stämpla dig på det viset. Sånt slutar de flesta med när de blir byxmyndiga. Be honom sluta.

Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • redneck girl

det ser ju för jävligt ut med ....går du omkring blå på halsen?

• Anonym (sug)

Nej han gör bara nåt litet märke, inget stort alls. Omgoget, ja kanske, men varför gör man sånt?

• redneck girl

för att han är omogen troligtvis

Anonym (sug) skrev 2010-12-17 11:25:40 följande:
    Nej han gör bara nåt litet märke, inget stort alls. Omgoget, ja kanske, men varför gör man sånt?
  • Anonym (gullan)

För att han gillar dig.
    Svårare än så är det inte.

• Anonym

Tror som gullan och du i en kombination. Att han vill märka dig för att visa upp att du är hans för att han tycker om dig lite mer än vad han borde göra. Du kan ju föreslå att han ger dig ett vackert smycke som märker dig istället

• Anonym (gullan)

Va? Borde man inte tycka om den man hoppar i säng med. Klart man borde.

• Anonym

Haha joo, det är väl en fördel
    men eftersom TS kallar dem för KK så gissar jag att det inte var tänkt som ett kärleksförhållande. Jag menar att jag tror han börjat få mer känslor och inte vågar säga detta eftersom dealen var KK.

• Apocalypso

Istället för att bokstavligt pissa revir så gör han det indirekt, ge honom en blaffa tillbaka över kraghöjd så slutar han säkert. Drömmer

• Anonym (sug)
    Apocalypso skrev 2010-12-17 17:32:35 följande:
    Istället för att bokstavligt pissa revir så gör han det indirekt, ge honom en blaffa tillbaka över kraghöjd så slutar han säkert. Drömmer
    Smart, ska prova det nästa gång och se vad han säger! Flört
  • Anonym

bra fråga hehe..min pojkvän vill att jag ska göra sugmärken på han han tänder på de :O vi är bägge lite över 30 alla e vi väll olika tur e det

• Anonym (pirr)

Jag älskar när min mangör sug märken bak i nacken på mig, jag får rysningar och blir alldeles våt av det så han får gärna göra sug märken. Har faktist hänt att jag fått orgasm av det oxå men å andra sidan så gillar jag det mesta.

Svar på tråden Varför gör han sugmärken?