• Serla

Vilken är din naturliga hårfärg?

Om du färgar ditt hår, varför gör du det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är din naturliga hårfärg?
  • Linda1976

Ingen aning, har inte haft min egen färg sen typ 1989 Men jag skulle gissa att jag har nån typ av vanlig ljusbrun/mörkblond. När jag var liten var jag blondare, men det mörknade en aning...

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • viseversa

Jag har aldrig färgat håret så ja jag har den färgen jag har nu! dvs mörkbrunt.

• First time

Jag färgar mitt för att jag ser ut som en mops (platt i ansiktet) om jag inte har några slingor eller annan hårfärg än min naturligaTungan ute

• augustisten

Mörkbrunt gråsprängt... har haft grå hår sedan jag var tjugo - och inte blir det bättre med annat än färg

När det blir helgrått kan jag tänka mig att sluta med färgandet.

• IsDimma

Nu är det väl tio år sen jag såg den riktiga färgen och då var jag bara 15 år så det kan väl ha hänt en del kanske ,en då var den råttfärgad.
    Färgar det just nu rött, trivs bra i den hårfärgen.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • trollprinsessan

Blondin... men har varit mörk brunett de senaste 5 åren.. =) Trivs MYCKET bättre som brunett än som blondin... Och har precis lika roligt som brunett..

• Lavish

Svenskt råttfärgat vilket också besvarar frågan i TS...

• 010306

Rött med olika röda nyanser i men aldrig riktigt gillat de tyvärr så färgar mörkare.. dock börjat tröttna på att färga så lite sugen på att ha den naturliga snart

• vinterblomma

Kastanjebrunt ,alltså lite mellanbrunt med röda inslag. Fast numera med lite grå hårstrån som lättar upp Glad
    (valde alltså annat)

Svar på tråden Vilken är din naturliga hårfärg?