• Anna Paulita

UGGs kopior....Shepard?

Vill gärna ha ett par Uggs men vill inte lägga 2500 på dem. Tycker att Shepardstövlarna är en helt okej kopia och tänke rmig i den prisklassen 1000-1200. Finns det några andra kopior som kan vara värda att titta på?

• Svar på tråden UGGs kopior....Shepard?
  • Tuffsan

Jag köpte ett par shepherd förra året, supersköna. Men jag sulan är inte den bästa om man säger så..

• Victoria86

Jag köpte ett par shepherd i år och de är superbra. Har haft uggs också och märker ingen skillnad. :)

• Naimisen

Canada Snow är väl inte så dyra? Nu har jag inte provat sånna, men de finns väldigt snygga. Har ett par shepherd och är nöjd med dom.

• vi3

jag har ett par shepherd fick dom av min man förra vinterna.. Har alltid trott att de är en orginal sko och ingen ugg kopia men se där vad fel man kan ha.. De kostade 1600:- och jag har aldrig varit nöjdare med ett par skor. Det är äkta mocka på utsidan och riktig fårull inne i hela skon och sulan är av nått konstigt material som påminner om tjockt bastant skumgummi som inte kyler det minsta. 
    Nackdelen med dessa skor är att man måste impregnera dom ofta, jag brukar göra det en gång per månad för att de ska hålla vätan ute när snön väl lägger sig på skon och smälter och en annan nackdel angående väta är när jag kör bil så blir det gärna en liten pöl med vatten på golvet och att gasa gör att foten får en vinkel som gör att hälen konstant är i golvet med mockat neråt och det suger åt sig vatten och strumpan blir blöt..

Sen var jag så dum och ställde de i torkskåpet på jobbet och mockat sprack mitt på skon nån halv centimeter samt att nu ett år senare så har sulan släppt så jag använder de inte så ofta men skon ser trotts allt helt ny ut!

Underbar sko för en säsong sen behövs nya!

/A 

Svar på tråden UGGs kopior....Shepard?