Måste man få nidblödning?
Hej,
som ni såg pårubriken har jag bara en enkel fråga..
Får man ALLTID nidblödning efter att ägget fäst?
Eller är det någon/ många som inte ens ser eller lägger märke till det?
Hej,
som ni såg pårubriken har jag bara en enkel fråga..
Får man ALLTID nidblödning efter att ägget fäst?
Eller är det någon/ många som inte ens ser eller lägger märke till det?
jag har inte fått nidblödningar vad jag vet.
Nej klart man inte alltid får nidblödning. Lika lite som man alltid får barn med blå ögon eller att man alltid vinner på lotto!
Nej det måste man inte. Är nog mer ovanligt än vanligt.
jag fick inte nidblödning när ägget fäste =)
nej.. jag tror det är ett FL-fenomen att folk till höger och vänster får det
Vanligast är att INTE få någon nidationsblödning.

aldrig fått NID-blödning, varit gravid 3 ggr.
är det nid-blödning om det kommer några droppar (en gång) brunna ljusbrunna flyttningar med mol värk/ryggont och mycket huvudvärk ?
jag är inte säkert om det var det men jag har haft känslan av graviditet sedan ÄL och nu är jag på BIM+7 men inget positiv på testet heller !!!!!! blir tokig av intet veta
jag har fått ömma bröst (vårtorna större och mörka med ådror som syns)
mår ille då o då ,men är extremt trött kan inte göra något känns at man svimmar av ork löshet det är så ovanligt för mig som är alltid energirik och gör flera saker samtidigt utan att känna v det .
gjort 5 tester i loppet av två veckor små sticker från testlagret men det visar negativt :(( så jag lovat mig att inte testa tills på söndag med CB istället för det verkar något fel här .
vet ej om jag är gravid men jag känner som jag är det för det känns bara så fysiskt !
plus att jag e jätte gassig special på kvällarna då kramper sker oftast i ljumsken och kissar mera.
svullen i tjej mage o det märks av andra .
vad tror ni ,något är på gång och jag hoppas det är bra !
men eftersom jag har ätit p-piller hela tiden och det är bara en och halv månad jag varit utan så jag ärligt vet inte om det är pillen som gör mig må så gravid eller jag är det !!!
är det någon som känner igen sig dela med er info ...gärna
)