• minhalva

Pappa fyller 50 år nästa år,vad köpa i present?

jaa alla tips är välkomna.Pappsen våran fyller 50 år och då undrar vi barn vad man kan ge i present. Idetorka här=)

Vad skulle du ge?Vad gav du?

Tack :)

• Svar på tråden Pappa fyller 50 år nästa år,vad köpa i present?
  • Natashi

Både min far och svärfar blir oerhört glada när dom får ordentligt med whiskey;);););) kan det vara nått.
    Svårt att köpa presenter till fadrar:P

• Lajkie

Min pappa fyllde 50 i somras och fick en stor korg med gött från både Systembolaget och lite ätbara delikatesser.

• minhalva

ja men tyvärr eller det beror hur man ser på det,pappsen min är nykterist så whiskey går tyvärr inte...tack iaf...

• METAMORPHOSIS

En resa kanske?!

Maken min fyller 50 nästa år, han ska få en resa till Rhodos.

• Pigelinen
    Natashi skrev 2010-12-17 18:54:26 följande:
    Både min far och svärfar blir oerhört glada när dom får ordentligt med whiskey;);););) kan det vara nått.
    Svårt att köpa presenter till fadrar:P
    min pappsa har hjälpt oss massa i år o kommer få en låda med flera olika whiskyflarror i till julklapp. Tror att han kommer gilla det.

Nästa år fyller han 60år o vi får se vad vi ska hitta på då. Så svårt med folk som har allt. Men det luyar åt någon upplevelse, konsert, whiskyprovning el dyl
  • Natashi
    minhalva skrev 2010-12-17 18:56:51 följande:

ja men tyvärr eller det beror hur man ser på det,pappsen min är nykterist så whiskey går tyvärr inte...tack iaf...

Som Lajkie skriver massa gott delikatesser,, har ni någon bra saluhall?
    Lajkie skrev 2010-12-17 18:56:17 följande:
    Min pappa fyllde 50 i somras och fick en stor korg med gött från både Systembolaget och lite ätbara delikatesser.
  • Natashi

När jag och min man gifte oss fick vi presentkort där det var faktiskt väldigt praktiskt:)

• J0SSAN

Gillar han kaffe?
    Jag och brorsan gav våran far en nespressomaskin när han fyllde 55 sedan har han fått ploppar till och snygga förvaringsställ till plopparna efterhand - så det går lätt att variera prisklass med hjälp av tillbehör.

kolla på nespresso.com

Kanon gott kaffe!

(i år fick han snygga espressokoppar så jag kör fortfarande på samma tema 3 år senare Glad)

• Attis54

Vad gillar han, vilka är hans intressen? Sport? Biljetter till något sportarrangemang. Upplevelse-present (sök på nätet). Restaurangbesök. Ansiktsbehandling för män. Konsert/opera/teater-besök. Hotellövernattning.
    Det är ju naturligtvis en kostnadsfråga också. Lycka till!

• Natashi
    J0SSAN skrev 2010-12-17 19:07:00 följande:
    Gillar han kaffe?
    Jag och brorsan gav våran far en nespressomaskin när han fyllde 55 sedan har han fått ploppar till och snygga förvaringsställ till plopparna efterhand - så det går lätt att variera prisklass med hjälp av tillbehör.

kolla på nespresso.com

Kanon gott kaffe!

(i år fick han snygga espressokoppar så jag kör fortfarande på samma tema 3 år senare Glad)
    Haha fett nice, ja kör till min mamma dom där tulpan serien i glas kört på det sen typ 7år tillbaka:P
  • minhalva

Åh vad många tips tack:) glömde skriva att pappsen inte bor i Sverige så det blir svårt med upplevelser i Sv om han inte kommer hit  på besök då förståss..

• Attis54

En flygbiljett till Sverige då?

Svar på tråden Pappa fyller 50 år nästa år,vad köpa i present?