• Bettiz

Någon som använt Maries Puts & Städ eller Balanzen städ för flyttstädning? Eller har ni förslag på annan firma?

Ska snart flytta och funderar på flyttstäd. Är det någon som har använt någon av ovanstående firmor? Vad tyckte ni? Hur blev resultatet?

• Svar på tråden Någon som använt Maries Puts & Städ eller Balanzen städ för flyttstädning? Eller har ni förslag på annan firma?
  • vi3

vars nån stans är det du behöver flytt städen? De som städa ur min lgh var jättebra och kan rekomendera dem stark men dock är det i norra sthlm!

• Bettiz

Vi bor i södra Sthlm. Ska kolla Stadis. vi3: rekommendera gärna!

• caarriinnaa

Jag har anlitat Balanzen under flera år och har bara positivt att säga.. Jag har världens gulligaste städerska som jag inte vill byta ut för ngt i världen, min son älskar henne. De får alla rätt i min bok, ekologiskt, och så har de nominerats till ett jämställdspris för de ser till mångfalden, stöder hjälporganisationer, och medverkar i olika arbetsmarknadsprojekt Tummen upp :)

• ChristinaG

Detta är för sent men vill ändå delge mina erfarenheter av Maries. Hade använt de i flera år för hemstädning och ofta varit nöjd. I samband med ett lägenhetsbyte anlitade vi Maries för två flyttstädningar. De som skulle stöda verkade aldrig ha städat förr. I den ena lägenheten vägrade städaren att städa köksskåpen för han ansåg att det inte ingick. I den andra lägenheten fick de göra om städningen två gånger och det blev ändå inte bra. I inget fall kom arbetsledare ut för att titta på arbetet el instruera städarna. Mhycket, mycket dåligt.

Svar på tråden Någon som använt Maries Puts & Städ eller Balanzen städ för flyttstädning? Eller har ni förslag på annan firma?