• 1 tu 3

bobbys hårstudio? Erfarenheter?

Har bokat en tid på Bobbys Hårstudio ute i Vällingby och undrar lite om någon har erfarenhet av dem? Är de bra? Känns lite stort och inte så personligt egentligen.

De var de som hade tider med kort varsel och plötsligt blir jag skeptisk. Hur kan en sån "känd" salong har så mycket lediga tider i jultider??????

• Svar på tråden bobbys hårstudio? Erfarenheter?
  • 1 tu 3

Gör ett försök till. Någon?

• Borttagen användare

Träffade Bobby och han var sjukt otrevlig och dryg. Lägger hellre pengar på ngn annan, dessutom blev jag missnöjd. Gå inte dit! Inte värt pengarna.

• Tjoflöjt

Är han känd för att han är en duktig frisör, eller för att han har "kända" vänner/kunder? Jag röstar på nummer två, och skulle aldrig klippa mig där.

• 1 tu 3

Har hört lite andra negativa kommentarer också om den salongen, så jag ska nog kolla runt lite mer om det finns något mer ställe som har lite sista minuten tider.

"min" frisör hade inte tid förrän om flera veckor, så jag tänkte jag skulle chansa på något annat ställe. Ja vi får väl se.

tack i alla fall för era synpunkter.

• Ringtail

Jag rekommenderar annars Studio 81 på Östgötagatan. Vet inte hur de har det med tider nu innan jul, men de är trevliga och superduktiga. Man kan boka online på http://www.studio81.se/

• keno

Jag klipper mig där och är jättenöjd.
    Första gången var jag missnöjd, men gav det en chans till, dock med en annan frisör och blev nöjd.
    Beror ju alldeles på vem man kommer till.

Vet att de bytt en del frisörer nyligen.

• 1 tu 3

Keno, får man fråga vem du fick då du blev nöjd och vem du inte blev nöjd med? Du kan ju skicka det via min inbox om du inte vill skriva här.

• keno

Jag klipper mig hos en kille som heter Ibbe, tror det är han som driver salongen. Tror dock inte han tar "nya" kunder längre, för jag måste fråga efter honom då jag ringer och boka direkt med honom.

Den första gången var en tjej, men det var längesedan och hon jobbar inte kvar.

• Miss Scorpio

Rufs & Kalufs på tegnergatan i Stockholm.'
    Rekommenderas verkligen!

• 1 tu 3

Miss Scorpio, vad lustigt, jag har precis lagt på luren och bokat en tid där istället. Lyckades få en tid redan på torsdag denna vecka.

Hittade den salongen via Eniro och att de fått så mkt bra rekommendationer.

• Miss Scorpio
    1 tu 3 skrev 2010-12-20 10:17:13 följande:
    Miss Scorpio, vad lustigt, jag har precis lagt på luren och bokat en tid där istället. Lyckades få en tid redan på torsdag denna vecka.

Hittade den salongen via Eniro och att de fått så mkt bra rekommendationer.
    Haha, va kul :)
    Var och gjorde en permanent för nån vecka sen hos Elisabeth på Rufs & Kalufs och blev jättenöjd.
    Hon var proffsig och lyhörd och jag fick frisyren precis som jag hade tänkt mig.

Hoppas att du blir nöjd!
Svar på tråden bobbys hårstudio? Erfarenheter?