• Tezz i

Isadoras Graffiti nagellack

Någon som testat?
    Vad tyckte ni?

Jag har testat vit/rosa och det funkar helt perfekt

• Svar på tråden Isadoras Graffiti nagellack
  • Ms M

Är det ngt nytt? Ngt spec med det?

• jådåsåatt

Det var skitfult, fick det av min syrra och kännde mig som jag skulle ut på gatan och jobba.

• rockdoll

Tycker idén är bra, men skulle säga att lacket passar barn och ungdomar bäst.
    Dessutom är det supersvårmålat.
    Man måste ha mycket lack på penseln, lätt som fan på handen och snabb som sjutton. Helst ska man lyckas täcka hela nageln med ett drag, annars krackelerar det ojämnt och ser ännu jävligare ut än normalt.

• Tezz i
    rockdoll skrev 2010-12-18 14:42:43 följande:
    Tycker idén är bra, men skulle säga att lacket passar barn och ungdomar bäst.
    Dessutom är det supersvårmålat.
    Man måste ha mycket lack på penseln, lätt som fan på handen och snabb som sjutton. Helst ska man lyckas täcka hela nageln med ett drag, annars krackelerar det ojämnt och ser ännu jävligare ut än normalt.
    Tyckte inte det var svårmålat alls, mera som vilket annat nagellack som helst
  • rockdoll

Jag tycker det börjar krackelera alldeles för snabbt och om jag ska måla som jag gör med vilket annat lack som helst kommer det sluta med att jag målar över det som en gång krackelerat och det blir ojämnt.

Nej, jag skänker bort det krack-lack jag har och håller mig till vanliga lack.

• Zelmilainen

www.google.se/images&source=imghp&biw=1523&bih=876&q=isadora+graffiti+nails&gbv=2&aq=2&aqi=g10&aql=&oq=isadora&gs_rfai=

nehepp...
  • CoolJen

oj tack...ja det hade tydligen funnits ett tag(eftersom det finns så många bilder) Har dock aldrig hört talas om det innan

• Fru KM

Jag avvaktar tills mitt favoritmärke China Glaze kommer ut med sin kollektion. Tycker annars det är superfint

• JBC

Har ju funnits för flera år sen också, kommer nu som då inte att ha det på mina naglar. Tycker det ser hemskt ut!

Svar på tråden Isadoras Graffiti nagellack