• Vad skall jag göra

Sticka fläta??

Har sett hur man stickar flätor på sitt arbete. Men min fråga är om man stickar bara fläta på ena sidan eller bägge sidor.

2) Någon som har hittat någon utförligare beskrivning på hur man stickar flätor?

(¸.?* *?.¸¸.?* *?.¸Mamma till Kevin 080921¸.?* *?.¸¸.?* *?.¸)
  • Svar på tråden Sticka fläta??
  • Vad skall jag göra

Ok. Tack för er hjälp. Men man måste väl ta bort 1 resp lägga till en maska när man stickar flätan. Altså förflytta flätan sk.

• Tecken
    Vad skall jag göra skrev 2010-12-18 20:08:58 följande:
    Ok. Tack för er hjälp. Men man måste väl ta bort 1 resp lägga till en maska när man stickar flätan. Altså förflytta flätan sk.
    Va? Nej, det har jag aldrig gjort. Förstår inte riktigt hur du menar. Står det i mönstret att du ska göra så?
  • Vad skall jag göra
    Tecken skrev 2010-12-18 20:11:42 följande:
    Va? Nej, det har jag aldrig gjort. Förstår inte riktigt hur du menar. Står det i mönstret att du ska göra så?
    Obestämd Är inget vidare på att läsa beskrivningar.
  • Tecken

Skriv mönstret här i tråden. Finns säkert någon som kan hjälpa dig att tolka det

• Teskedsmamman
    Vad skall jag göra skrev 2010-12-18 20:08:58 följande:
    Kolla länken
    4 killar!! - tesked.blogspot.com/ - Virkaholic
  • Vad skall jag göra

Yes!! Efter massa svärande, klurande har jag kommit på hur man gör fläta. Inte alls svårt när man kan Skrattande 
    Tack alla för hjälpen.

Svar på tråden Sticka fläta??