Födde där i början på nov i år, fick träffa minst 4 barnmorskor på förlossningen, den sista som hjälpte mig just genom sista delen var helt underbar, de andra var väldigt stressade pga något akut fall. Samma sak uppe på bb. Ringer man inte på klockan så kommer de bara i början av varje pass för att säga hej. Snälla var de annars i alla fall, bara sönderstressade. Skulle verkligen velat haft mer info och hjälp för det var första barnet och vi hade ingen aning om något, visste inte ens vad jag kunde fråga om. Nere på förlossningen sa de att vi skulle få såååå mycket råd om allt, ingen fara sa de.. sen blev vi mer eller mindre bortglömda. Och när de väl kom när vi ringde så var de där i max 2 min och sen sprang iväg igen. Tack o lov så fanns det trådlöst internet på bb så vi kunde koppla den bärbara och läsa om allt! Fick problem med amningen men alla sa att det såg såå bra ut... behövde verkligen mer stöd då. Jag tror att det var bara tidsbristen som var problemet, kan inte skylla på barnmorskorna.
Annars var det riktigt härligt att vi fick eget rum och så.