• Valkyriia

var hittar jag moon boots ??

Min tös har ett önskemål om ett par moonboots? Men vart hittar jag sådana? Hittade bara utlänska onlinesidor på nätet.. Nån som vet nån svensk butik på nätet som säljer ? Ska ej vara med "hår/päls"...
    Hjälp`?

• Svar på tråden var hittar jag moon boots ??
  • Bollen82

Ta en tidsmaskin tillbaka till 80-talet så lär du hitta några.

Skämt åsido, Jag har inte sett att det ska finnas nånstans... Kanske skopunkten iof sig. Dom kanske kan ha det. 

• c00kie

Ellos har en variant, men dom kallar dom för snowboots :)

• Erin

Har sett sådana i skyltfönstret i någon affär i Stockholms innerstad, men kan inte komma ihåg var, men det var i alla fall förmodligen någonstans i trakterna av Hamngatan-Sveavägen-Kungsgatan-Norrlandsgatan.

Gissar att det inte är någon idé för dig att, som mamma, säga att skorna inte är något vidare. Det fungerade inte 1977, och antagligen inte nu heller...

• tessilus

haha åhh sånna hade jag för flera år sen. sköna i början men sen trampar man ner det mjuka o dom blir osköna. inga skor jag rekomenderar

• Valkyriia

Här verkar det vara nått nytt.. eller inte nytt men ny-nytt igen.. :P
    Var o varannan har sådana.. Hade kalas i helgen o hela hallen stod full av sådana.. :S
    Har sett i skyltfönster oxå när jag varit i Göteborg men är inte där så värst ofta då jag inte har körkort..
    Tror mest det är för att de andra har i klassen (är visst som nån märkesgrej..) Hittade "kopior" på nätet, men ska kolla på skopunkten o brandos i kväll :)

Svar på tråden var hittar jag moon boots ??