• Honeyrose

babybox från babyproffsen

nu  vet jag att dem säger att man bara får den en gång och att man måste skriva ut kvittot direkt. det gjorde jag men det var ganska länge sedan nu... hittar inte mitt papper.... undrar då om man kan registrera sig igen? eller är det bara att acceptera.... 

• Svar på tråden babybox från babyproffsen
  • Honeyrose

ja jag har hört att man inte kan göra det med samma epost adress men med samma namn?

• Endast jag

När jag skulle få barn nr två stog det att jag inte kunde skriva ut för att jag redan hade fått den en gång. Men då gick det maila och skriva att det var till mitt andra barn så då tog dom bort mig eller nåt sånt och jag kunde fylla iigen. Kanske du oxå kan maila och säga att du tappat bort lappen!?

• Mia386

har ingen aning... står väl bara en per hushåll? då borde det vara adressen som räknas? men som sagt, testa :)

• Honeyrose

har mailat dem nu =) får se hur det går

hade en annan adress förut men mitt nummer är registrerat så jag får väl vänta och se  

• Serla

Jag uppgav bara mitt telenummer när jag var där och så tog de fram mig i datorn. Var inga som helst problem och jag fick hämta ut boxen direk. Var dock inget att ha i boxen!

• qouix

Jag fick skriva mitt personnummer och namn på en lapp i affären när jag hämtade min,
    så om du bara skrivit ut lappen men inte hämtat ut så är det nog inga problem..

• Jempajenny
    Serla skrev 2010-12-19 13:13:30 följande:
    Jag uppgav bara mitt telenummer när jag var där och så tog de fram mig i datorn. Var inga som helst problem och jag fick hämta ut boxen direk. Var dock inget att ha i boxen!
    Så var det för mig också, när jag hämtade ut boxen till andra barnet. Håller även med om att det inte var något att ha i boxen. Jo, kanske blöjorna då...
    ♥ Jempajenny, Agnes och bebisen i magen: jempajenny.bloggagratis.se
  • SilverEmma
    qouix skrev 2010-12-19 13:16:29 följande:
    Jag fick skriva mitt personnummer och namn på en lapp i affären när jag hämtade min,
    så om du bara skrivit ut lappen men inte hämtat ut så är det nog inga problem..
    Jag frågade om jag fick göra så när jag åkte inom oplanerat och då inte hade lappen med mig. Det gick absolut inte. Åkte dit veckan efter med lappen i näven istället.
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Heroa

Vi hämtade från barnens hus, vet inte om det är nån skillnad. Men måste säga att det inte var värt besväret även om man såklart ska va tacksam. Men det var 4 blöjor, några våtservetter, reklam och ett par rabattkuponger. Vi tog inte blöjhinken. Men men, gratis är gott Skäms

• Summermom11
    pussgurkan86 skrev 2010-12-19 14:09:12 följande:
    men finns det babybox på babyproffsen? är det inte babyland som man ska ta ut den på?
    finns på babyland, babyproffsen och barnenshus
  • pussgurkan86
    Summermom11 skrev 2010-12-19 14:10:46 följande:
    finns på babyland, babyproffsen och barnenshus
    men jag skrev ut mitt kvitto på babylands hemsida, kan jag hämta ut det på babyproffsen då?? har liksom inget babyland i min stad.
  • Summermom11
    pussgurkan86 skrev 2010-12-19 14:12:47 följande:
    men jag skrev ut mitt kvitto på babylands hemsida, kan jag hämta ut det på babyproffsen då?? har liksom inget babyland i min stad.
    det vet jag inte men antagligen
  • Sonali

du kan fortfarande hämta ut babyboxen från babyproffsen fastän det står babyland på pappret. Det gjorde jag

• Serla
    Jempajenny skrev 2010-12-19 13:29:46 följande:
    Så var det för mig också, när jag hämtade ut boxen till andra barnet. Håller även med om att det inte var något att ha i boxen. Jo, kanske blöjorna då...
    Vi fick två 2 blöjor, en miniflaska med barnolja, en tidning och sedan var resten skräp. Har dock härt att det skiljer sig en del på boxarnas innehåll.
Svar på tråden babybox från babyproffsen