Tror att jag har fått herpes :( Varning för läskig info!
Jag har ganska nyligen träffat en kille som har genital herpes... Han berättade innan vi hade sex, så jag visste precis allting och vi använde kondom men jag tror att jag har åkt på det ändå. Fattar inte att det kan vara så sjukt smittsamt! Strax efter att han åkt hem fick jag ett utslag på hakan, trodde att det var finnar först men sen såg det ut som blåsor, kliade lite grann, nu ser det mer ut som ett skrapsår... Ungefär samtidigt kände jag att jag kanske inte var helt ok "där nere", typ att det har kliat och ömmat lite, har försökt kolla men inte sett något... Nu kollade jag precis och det ser liksom rödfläckigt ut, ser inga blåsor, kliar och svider lite men det är inte såååå farligt ändå... Irriterande men hanterbart liksom. Har nog haft typ alla symptom som finns....
Vad fan ska jag göra? Är det nån som har det som kan berätta lite om hur det var när dom fick det, och hur lång tid det brukar ta från det att man "känner av det" tills att det är som värst? Och hur länge brukar man ha det innan det går över? Blir det inte värre än såhär så är det ganska lugnt men jag är rädd att det ska bli värsta krisen... Till saken hör att jag ska åka bort några dagar och bo hos den här killen, vill inte vara bortrest ifall det blommar ut och jag blir skitdålig. Slipper gärna att behöva gå till doktorn nån annanstans än hemma också. :(
Åååååh vad jobbigt. Vad finns det för läkemedel som kan hjälpa? Helst receptfria.... Inser ju att jag måste gå iväg och kolla mig men det är söndag och jag åker ikväll. Måste ju finnas nåt man kan göra för att underlätta :S