• Anonym

Vad bör jag köpa för sexleksaker? Är nybörjare.

Skulle behöva lite tips för att få igång sexlivet och förhoppningsvis kunna få orgasm med min man för första gången. När jag onanerar själv så använder jag en leksak som är mjuk och hård på samma gång ovanför underbyxorna men den vill jag inte ha när jag har sex med min man. Finns det någon bra sexleksak som man kan köpa som jag kan använda tillsammans med min man tro? jag gillar inte att ha nåt i slidan utan nåt som man gnider utanpå underbyxorna eller dyl. Har hört att minivibratorerna mycero och mr rabbit är mycket bra. Tack så mycket i förhand.

• Svar på tråden Vad bör jag köpa för sexleksaker? Är nybörjare.
  • big20

Har köpt en del sexleksaker och har en del favoriter och min fru blir inte besviken över att jag fört in det i vårat sexliv. min favorit nu och hennes också har jag märkt*ler*
    är en liten clitorispump med vibrator .man placerar den över clitoriskappan och pumpar upp ett vacum ,jävligt pphetsande att se clitorisen sugas in i det lilla röret och man slår på vibrtatorn ,börjar man sedan att sakta dra lite i den också ja då tar det inte lång stund till en kraftig orgasm ,all är ju i och för sig inviduellt . till saken hör att min fru har ingen precis stor clitoris. men den blir och välldigt uppsvullen och härlig att nafsa på efteråt.vill du /ni se hur dt går till så gå in på . www.xhamster.com och skriv clitpump i söken så finns det lite snuttar där att se hur det går till.

• Anonym (Vart)

Om du bor i stockholm så finns en liten butik på fridhemsplan som heter bluevision.

• Anonym

L'ättare att beställa på nätet och den frakten är det värt...
    Googla på sexleksaker...

• Sabbi
    Anonym skrev 2010-12-19 14:56:19 följande:
    Skulle behöva lite tips för att få igång sexlivet och förhoppningsvis kunna få orgasm med min man för första gången. När jag onanerar själv så använder jag en leksak som är mjuk och hård på samma gång ovanför underbyxorna men den vill jag inte ha när jag har sex med min man. Finns det någon bra sexleksak som man kan köpa som jag kan använda tillsammans med min man tro? jag gillar inte att ha nåt i slidan utan nåt som man gnider utanpå underbyxorna eller dyl. Har hört att minivibratorerna mycero och mr rabbit är mycket bra. Tack så mycket i förhand.
    Om du inte gillar att ha nåt i slidan, kan du då ha din mans penis i slidan? Annars tycker jag absolut att du inte ska ställa upp på det!!!!!
  • Anonym

En liten mjuk "pubisring" som man trär på kuken ända in till roten. På denna ring sitter en vibrator som är helt underbar! Riktigt bra för båda. Man kan stoppa in den i vaginan oxå om man vill, men den är tänkt att sitta på kukroten.

• Anonym

Sabbi, jag var nog lite otydlig. Visst gillar jag att ha min mans penis i mig men inte någon plastig hård dildo som en av mina tidigare pojkvänner provade på mig. nåt annat har jag inte testat. Nu ska jag absolut beställa några prylar

• mungipa

De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
    Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]

• MiaHbg

Jag rekommenderar absolut följande:

läs Ylva Franzens bok Orgasmera Mera.
    Där finns massor av tips för att orgasmera själv och med sin partner.
    En fantastiskt vacker och inspirerande och helt oumbärlig bok för ALLA vuxna som vill ha ett riktigt bra samliv. Köp dig en fingervibrator, det finns många tillverkare.
    Se till att den känns tilltalande att plocka fram, jag skulle rekommendera Belladots Ingrid. Alternativ till den är Lelos klitorisvibratorer.

Ha det så skönt!

Mia

Svar på tråden Vad bör jag köpa för sexleksaker? Är nybörjare.