filur namnlappar
är det någon som har använt filur namnlappar funkar de bra?
är det någon som har använt filur namnlappar funkar de bra?
De är jättebra! Bara att stryka på och de sitter fast bra.
ok låter bra jag har köpt å strykt på men va orolig att de inte skulle hålla i tvätten.
De håller :)
Japp, vi är också nöjda. Har både klisterlappar o påstrykbara.
Helt underbara, de sitter som berget. Det enda som har slitits på är de som jag satte i gympaskorna, jag hade satt dem på innersulan och texten skavdes bort. Sedan satte jag dem på plösen istället och det sitter så bra så.
Ja jag är jättenöjd med dom.
Om man skulle vilja avlägsna dessa lappar när barnet vuxit ur kläderna och man kanske skulle vilja sälja kläderna - går dom då att ta bort??
Vet nån av nån annan lapp som går att ta bort??
Jag har pillat bort de som man klistrar fast, det är lite pill med det går. Stryka-på lapparna sitter fast hårdare och är plagget ömtåligt så ser det nog lite extra "slitet" ut där lappen satt men det går att få bort lappen.
Det är lite ojämnt för vår del. De är billiga, bra och de flesta sitter som berget i tvätten. MEN, några har släppt efter bara några tvättar, trots att vi strukit på dem korrekt och inte hanterat dem annorlunda än de andra plaggen/lapparna. Det är garanti men vi har inte orkat reklamera.
I stort skulle jag sätta bra betyg på dem iaf. Nu ska minstingen snart börja på dagis så det blir till att beställa en ny omgång och det blir från Filur igen.