Ont långt ner i magen. Vad kan det vara?!
Har sedan i torsdags haft ont långt ner i magen. Började som sagt i torsdags morgon med att jag fick ont i magen, gick på toaletten och hade diarée. Trodde med en gång att jag var magsjuk. Men ingenting mer hände på den fronten, förutom att magsmärtan inte gav med sig. Hade dagen innan, alltså i onsdags, känt mig hängig, febrig och ont i huvudet.
Smärtan är inte av den karaktären att jag ligger och kvider av smärta, mer som en molande värk, typ mensvärk, men jag har ju inte mens. Har dock oregelbunden mens så har funderat om det kan vara den som är på väg, men har aldrig tidigare haft ont så här lång tid i förväg.
Har under de senaste dagarna hunnit misstänka allt möjligt, allt från att det var magsjuka det handlade om och att magsmärtan är en rest av det, till någonting med underlivet (livmoder, äggledare), urinvägsinfektion (svider dock inte när jag kissar) osv. Har aldrig tidigare haft problem med detta område så jag är helt okunnig om symptom osv.
Kanske ska nämnas i detta forum, att jag inte är gravid och har inte har genomgått något missfall. Ingen könssjukdom heller.
Hoppas någon kanske har någon idé om vad det vara!