• livet leker

Vad har ni köpt för julklappar till era tjejer runt 4 - 6 år?

Dom har ju det mesta.. Och en önskelista med massa husdjur bara..  Så jag behöver tips :)

• Svar på tråden Vad har ni köpt för julklappar till era tjejer runt 4 - 6 år?
  • Cia o krabaten

Pysselgrejer
    Bindeeze
    nagellack+strass att klistra på naglarna 

• Tess76

Vår 5,5 åring får bl a. prinsessklänning, dvd-film, ett gameboy av oss. Jag vet även att hon kommer få en barbie och zhu zhu pets från mor- och farföräldrar (som hon har önskat sig).

//Kalla fötter, varmt hjärta.
  • Cia o krabaten
    livet leker skrev 2010-12-19 22:15:49 följande:
    vad är Bindeeze?
    Lite som pärlplattor fast med runda små kulor. Sen sprayar man på dem med vatten som "mälter" de ihop som när man stryker pärlplattor.
  • mammaNena

hon är 5 år och ska få ett rosa DSI. Sen är det pussel, 2 filmer, en barbi bil, en helkropps spegel, en bokhylla, 1 pkt med massa suddigummi

• Venna

Vår tjej är 4,5 och hon får:

längdskidor
    en pjäxväska till sina slalompjäxor
    Fem myror är fler än fyra elefanter-dvd:n
    barbiehäst
    ett kartong/tunnt träslott till sina smådockor som hon själv kan dekorera med pärlor, stenar osv
    pysselgrejer

• CCA

Vår dotter kommer få
    ett skrivbord
    en brandstation (som hon önskat sig sedan i vintras)
    Kalkeleringsprojektor

Från sin farmor/farfar kommer hon få skridskor.
     vet även att hon från andra håll kommer få pärlor, filmer, köksmaskiner (leksakks varianten naturligtvis)

• livet leker
    mammaNena skrev 2010-12-19 22:19:48 följande:
    hon är 5 år och ska få ett rosa DSI. Sen är det pussel, 2 filmer, en barbi bil, en helkropps spegel, en bokhylla, 1 pkt med massa suddigummi
    Det har vi oxå tittat på, men kan inte bestämma mig för ds eller dsi.. Men dsi är bättre eller?
  • peggyL

Min 4-åriga flicka ska få:

* Virkad mat i en stor picknickkorg. Frallor, pålägg, grönsaker osv som är i tyg eller virkat med kardborrepå så det går att sätta ihop. Hon leker jättemycket med sånt där.

* Röd dockservis med vita prickar på. i plåt

* En bok om kroppen, med massor av roliga flikar att dra i

* En barbiebil plus barbiedocka

*  Pärlor och sånt pyssel.. göra egna halsband och så.

* Ett spel och ett pussel

* Smurfhus med smurffigurer 

• Ruggugglan

Min 5åriga dotter ska få:

DVD med Pippi Långstrump. DVD med Jasmine (Prinsessan i Alladin. Den stora favoriten!) DVD med Mora Träsk. Bäddset med Toy Story. Två barbies från Camp Rock. Hon vet inte vad det är, men dockorna bestod av en kille och en tjej som sjunger om man trycker på en knapp. Hon älskar att sjunga, så jag tror det blir en bra grej =) Hello Kitty Fia Spel. PC spel. En lite tjockare bok med "Mamma Mu".
  • mammaNena
    livet leker skrev 2010-12-19 23:24:04 följande:
    Det har vi oxå tittat på, men kan inte bestämma mig för ds eller dsi.. Men dsi är bättre eller?
    Du, jag har inte så stor koll på den biten! men maken tyckte, så jag sa ok Men DSI har kamera, det har nog inte den andra.
  • tessan27

min tjej har nyss fyllt 5 år och hon ska få¨

smålego
    klänning
    sänglampa
    underkläder
    böcker
    spel
    dataspel
    dvd filmer
    pyssel

se har hon önskat sig grejer till sin hamster zhu-zhu pets, (ingen riktighamster)
    snowracer

• livet leker

tack för inläggen nu har fått tips God Jul!

Svar på tråden Vad har ni köpt för julklappar till era tjejer runt 4 - 6 år?