• nojjan

Mensvärk som kommer i attacker?

Hej alla!

Tänkte höra med er om det är nån som är/har varit gravid som fick extrema mensvärks attacker innan o under bim?

Jag får nämnligen sånna attacker flera gånger om dagen (sen ca. 3 dar tillbaka) och jag brukar inte ens känna av mensvärk innan bim. Kan det va bebbevärk?

Jag ska ha bim imorrn men gjorde det dumma dumma misstaget o testade neg. idag.
    Hoppas naturligtvis att jag testade försent!
    Kraaaam /Nojjan

• Svar på tråden Mensvärk som kommer i attacker?
  • nojjan

Jag dra mig alltid från att skriva nya inlägg... Sen gör jag det endå! Aldrig nån som svarar... ELVA klick säger väl lite....
    Hejdå! *Snyft*

• Jossi78

Jag har typ som du, fast inte så kraftig mensvärk kanske...
    Men de brukar jag ha.... Men du som inte brukar för dig kan de va bäbisvärk juh!!
    Jag hoppas såklart

• AL79

Skulle gärna vilja svara dig, men har tyvärr ingen aning om vad det kan vara..... hoppas för dig, att det är ett litet frö som växer i magen..... Kram kram kram

• Noppe

Jag har värk som sitter i ljumskarna, hoppas du har en bebis i magen , jag testade idag och det var nog också negativt, men jag ger inte upp änn.

Jag hoppas inte du testat försent utan för tidigt,

KRAM

• nojjan

Noppe - Nog negativt? Va det svagt eller? *Hoppas för dig*

JAg vet inte riktigt hur jag ska förklara mensvärken. Men det gör så ont precis som om jag hade mens redan... Tänker hela tiden! NU kommer den!

• Noppe

Det såg lite pos ut först men sen blev det negativt, jag vill jag kanske så i syne, men jag har velat innan och då såg jag inte något sånt testsvar

• marmelade

Upp med hakan tjejer! Ni är snart gravida hela högen! Skickar var sin lyckospark till er!

• nojjan

Noppe!! Du kanske är gravid då ju!!!! När ska du testa igen???

• Noppe

Jag testar idag eller i morgon

Hur är det i dag nojjan?

• Tessilessan

Har oxå mensverk som kommer i attaker. Hade så innan jag fick reda på att jag väntade våran son. Gick omkring och trodde att det var mensen som kom, men det var det ju inte. Känner samma sak denna gång, har haft mensverk sen 1 vecka tillbax, brösten ömmar lite då och då. Har bim den 22-23. Hoppas hoppas

Svar på tråden Mensvärk som kommer i attacker?