Liberos byxblöja höll inte tätt för sonen, det läckte utanför, tösen blir blöt om rumpan i dem på natten. de är dagsblöjor
Jag kommer inte ihåg om det var liberos vanliga eller Huggies som funkade bäst för sonen, men i perioder var det hopplöst. Nån vecka i stöten spelade det ingen roll vilken blöja vi använde, det läckte ändå. är nåt med pojkar tror jag 
Med tösen har jag haft några jobbiga nätter nu för vi har varit borta över ledigheten och inte haft ordentliga nattblöjor. Pampers active fit håller inte ens rumpan torr om dagen så den går fetbort. Nu innan jul fick jag äntligen tag på Huggies blöjor (vårt ica har typ slutat med dem), men nu var materialet "papprigt" precis som Pampers är eller iaf var tidigare. håller inte tätt och hon blev pissvåt 
Det som funkat bäst här hemma är Liberos och Icas vanliga blöjor. Icas har tydligen samma material som libero. Vi är hemma nu och jag hoppas att hon sover gott i natt. annars blir det nog till att gå upp en storlek. hon väger lite över 9kg (tror jag) och vi har 7-11 kg blöjorna... TS, det låter som du har rätt storlek på blöjorna