• frankrike

Snabb hjälp med julklapp till 3-årig dotter och 1-årig son

Snälla hjälp mig med tips om vad jag ska köpa till barnen i julklapp. En olycka i familjen gör att allt är upp och ner men jag vill ju ändå hinna fixa klappar till barnen...

• Svar på tråden Snabb hjälp med julklapp till 3-årig dotter och 1-årig son
  • Fridolino

Hej! Jag har en flicka som är 3,5 och en pojke på drygt ett. Min dotter ska få en baddocka med badkar och lite andra tillbehör så som kläder, potta osv. Ett ballongspel, Barbapapalakan till sin säng och lite kläder. Min son ska få ett bilgarage med bilar från fisher price, pyjamas och lite kläder. Hoppas du hittar något bra :D

• frankrike

Tack Fridolino. Låter jättebra. Bilgarage blir perfekt till honom.  Barbabra - tack , men här finns ett par stora bilar redan...

• MamaPapa

Till treåringen:  Play-Doh lera, kritor,  pussel, Sagobok, leksaksspis, leksaksmat/frukt, dockvagn/docksäng, 

Till ett åringen:  Mjukdjur, Duplo lego (kan säkert treåringen också leka med), lära gå vagn, "kartong bok", lägga olika former i låda grej, bilar för mindre barn

• Lussekatten87

Vår son som snart fyller 3 år älskar Duplo. Vi har köpt en Traktor med tillbehör till honom från Duplo.
    Sen har vi även köpt en Brio tågbana,grundsatsen.
    Dottern på 17 månader ska få en liten kundkorg fylld med grönsaker och frukt i plast.Hon älskar att plocka i och ur saker ur lådor och byttor.

• Psyke

Vår treåriga flicka får lego, böcker (beställda från adlibris.se), pussel och lite småsaker som glitterlim och kritor.
    Vår ettårige son får duplo,  böcker , pussel och kritor.
    Mormor har skickat kläder till båda barnen och farmor sätter in lite pengar.

• 08Mars

Dottern på 3 får en affär från toysrus med kundvagn, pussel, docka, alfabetspussel, pennor o målarblock, bok, kläder mm

Vår 1 åring får en rutchkana från Ikea, gunghäst, kläder, burkar i stapla på varandra.

• Flisis

Öb har ett sminkbord med allt som hör där till och med ljud.lite pricessigt. Enkelt,billigt och stort paketet 199:-

Svar på tråden Snabb hjälp med julklapp till 3-årig dotter och 1-årig son