"böld" på bröstet? Obs, lite äckligt!
Hej hej!
Är lite fundersam, men jag är en sån som inte går till läkaren så ofta utan tror att allt är bra ändå så jag tänkte bara kolla lite här.
På mitt ena bröst, precis bredvid vårtgården om man kan säga, så har jag som en liten, röd, ömmande böld. (påminner lite om hur det ser ut när man har råkat ut för ett inåtväxt hårstrå, fast mindre och inte lika ont och rött..svårt att förklara..).
Iallafall, tryckte på den, och då kom det ut var, såg inte ens att det var ett hål utan det pluppade ut var genom huden , sen varblandat blod och sen blod (inga större mängder, men det kom ut iallafall)..helskumt..Andra gången på kort tid, på samma ställe som det är såhär..vad kan det vara?
Lite äckligt med varet, men annars är det inget som stör sådär..funderar bara lite..har ju inte direkt hår på bröstet heller så jag tänkte att det inte borde vara ett inåtväxt hårstrå.
Ser inte så tokigt ut utanpå heller, en lätt rodnad, men det är mer som en finne under huden..eller nåt.. Ja..nån som har en liten aning vad det är och vad man kan göra åt det?