• Anonym (Fru Tesked)

Orkar bara ligga sked.. e det ok?

Har ett förhållande med en man sedan några år. Vi träffas inte så jätteofta, har barn på olika håll och bor en bit från varandra. Men älskar verkligen varann. När vi har sex, ofta kvällar eller mornar, så tycker jag det är bekvämast med ligga sked. Båda kommer också då. Orkar inte med längre att rida och göra tio tusen olika ställningar. Är man tråkig?

• Svar på tråden Orkar bara ligga sked.. e det ok?
  • Anonym (heipp)

Om ni båda är nöjda så är det väl bra.
    Det finns ju annars varianter som inte behöver vara jobbigare. Lägg t.ex dina ben över hans höft när han ligger på sidan så kan ni ha ögonkontakt och han har även lätt att komma åt.

Man behöver ju inte heller rida runt som på cirkus. Ibland kan det vara mysigt att bara krypa upp uppepå och låta överkropparna vara mot varandra. Det räcker med att man cirklar höften - man behöver inte hoppa upp och ner. 

• giftfri
    Anonym (Fru Tesked) skrev 2010-12-21 20:45:01 följande:
    Har ett förhållande med en man sedan några år. Vi träffas inte så jätteofta, har barn på olika håll och bor en bit från varandra. Men älskar verkligen varann. När vi har sex, ofta kvällar eller mornar, så tycker jag det är bekvämast med ligga sked. Båda kommer också då. Orkar inte med längre att rida och göra tio tusen olika ställningar. Är man tråkig?
    Finns inga regler för sex, gör det som fallar dig/er in..
  • Lena

Om det är bara det du orkar men inte bara det du vill låter det tråkigt. Men är det det du vill är det det du ska göra

• Sabbi

Att bara orka ligga sked är väl inte fel? Men om du skulle vilja orka ha de i 10 olika ställningar så kan jag förstå om du är missnöjd?
    Men det låter kanske som om att du har hittat din favoritställning?
    Jag och min sambo har hittat 2 favoritställningar som vi kör med.. och det är inte så att vi bara orkar köra dem 2 utan att det är dem vi föredrar och dem som vi njuter mest av!
    Så jag tycker du ska släppa tankar på att det skulle vara tråkigt och njuta mer av sexet istället! =)

• Anonym (Samma här)

..Fast det e frugan som 'bara' vill ligga sked med ett ben över mina!!!!
    Helt OK ställning tycker jag... man kommer djupt in och frugan kommer varje gång..

MEN...... Detta e det vi gör VARJE gång vi råkar till att ha sex numera...
    Frågat henne flera gånger om vi inte kan göra något annat.. Näää jag gillar detta, säger hon bara...

Men e din man nöjd så kör på TS. Skeden e en underbar ställning med närhet och djupt inträngande....

• Anonym (Fru Tesked)
    Sabbi skrev 2010-12-22 00:51:01 följande:
    Att bara orka ligga sked är väl inte fel? Men om du skulle vilja orka ha de i 10 olika ställningar så kan jag förstå om du är missnöjd?
    Men det låter kanske som om att du har hittat din favoritställning?
    Jag och min sambo har hittat 2 favoritställningar som vi kör med.. och det är inte så att vi bara orkar köra dem 2 utan att det är dem vi föredrar och dem som vi njuter mest av!
    Så jag tycker du ska släppa tankar på att det skulle vara tråkigt och njuta mer av sexet istället! =)
    TACK!
  • dlk

Ja, du är tråkig. Jag skulle tröttna direkt.
    Är det ok? Ja, det beror väl på den du ligger med. Om han är nöjd så är det väl bra så. Jag gissar dock att även han tröttnar rätt snart.

• redneck girl

alltså är ni båda nöjda med samma visa jämt så är det ju helt ok . men för mig hade det varit urtråkigt .

• Misery

Tycker att det låter skittråkigt. Men är ni båda nöjda så varför inte.

• Vassandra

Ni verkar ha hittat något som fungerar för er. Om ingen av er tycker det är tråkigt så är nog allt bra hos er skall du se.

Svar på tråden Orkar bara ligga sked.. e det ok?