Anonym (orolig) skrev 2010-12-22 20:48:32 följande:
Usch, jobbigt :( Hoppas op går bra! Känner att jag kommer ha svårt att njuta av den här julen. Är så rädd att hon ska ha skelettcancer, hon har haft bröstcancer för 7 år sedan nämligen. Så gjorde man rtg av huvudet och såg då att hon hade en gammal liten infarkt i hjärnan plus den här förbannade uppklarningen i skallbenet :( Lider så med min underbara mamma, givetvis är även hon orolig och ledsen men vill visa sig stark inför oss :(
Blä :(((
Nape skrev 2010-12-22 16:29:38 följande:
Har tyvärr ingen aning, ville bara skriva att jag hoppas det går bra för din mamma..
Tack...
Jo det är jobbigt eftersom att han pga bubblan har fått ett ändrat beteende, han är inte alls den han var. Och spricker bubblan så får han en hjärnblödning.. Därför måste han opereras ganska snabbt.
Jag förstår dig, förstår hur jobbigt du och din mamma har det med detta :( Man tycker att sånahär saker inte ska få existera alls.. Men tyvärr så göre det..
Tycker det är så jobbigt eftersom att man vill ju kunna slappna av på julen och ha kul.. Inte lätt när man ofta tänker på hur det kommer gå och hur det kommer bli med detta.