-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden vilken ekonomicoach har du läst en bok utav eller hört talas om eller tycker är bra?
-
Du missade alternativet "ingen".
-
ingen som har läst några böcker utav dessa författare? själv har jag läst böcker utav alla 3..
suze och dave ligger ganska jämt...men Dave slår högst! -
Jag behöver ingen ekonomicoach.
Är ekonomisinnet personifierat och sköter även företagets finanser utan anmärkning.
-
jag har oxå ekonomisinne,det är ju inte riktigt vad detta handlar om,de tar ju i böckerna upp saker som man kanske inte tänkt på.Mandel skrev 2010-12-22 19:19:14 följande:Jag behöver ingen ekonomicoach.
Är ekonomisinnet personifierat och sköter även företagets finanser utan anmärkning. -
Vad är det man behöver tänka på då som är så viktigt?Rondo skrev 2010-12-22 19:22:00 följande:jag har oxå ekonomisinne,det är ju inte riktigt vad detta handlar om,de tar ju i böckerna upp saker som man kanske inte tänkt på.
-
ja många tycker exempelvis att man är egoistisk om man vill ha separat ekonomi,suze menar att det är man inte alls...Mandel skrev 2010-12-22 19:23:11 följande:Vad är det man behöver tänka på då som är så viktigt?
-
Ingen.
-
ingen
-
vissa läser deckare,vissa läser romaner,jag läser ekonomiböcker
-
Vissa läser kurslitteratur.Rondo skrev 2010-12-22 20:49:50 följande:vissa läser deckare,vissa läser romaner,jag läser ekonomiböcker