• Pallas

Vilket foto i mitt galleri tycker du bäst om?

Är lite intresserad, egocentrerad som jag är, vilket av fotona i mitt galleri som ni tycker bäst om. Kika gärna in och ge ert omdöme, tala gärna om varför du gillar just den bilden.

• Svar på tråden Vilket foto i mitt galleri tycker du bäst om?
  • Roisin Dubh

Får jag göra en omröstning?

• Roisin Dubh

Ha ha, fast du har förstås många så det skulle bli lite svårt!

Jag gillar " Viktor med pappa på Long Beach" skarpt. Underbart perspektiv och snyggt foto med färg och skärpa.

Sedan diggar jag ju rotfruktsfotot från Exp FL också!

• Pallas

Tack! Ja Longbeach-fotot är ett av mina favoriter också, jag älskar färgerna. Det är min äldsta son som tagit det. Och FL-snoppen är jag nöjd med ja hihi.

• malin ulrika

"Madrasskryp" var fin, kul komposition liksom, man ser inte vad det är med en gång.
    Far och son var för härlig också.
    Och amningsbilden var mysig.

• julmusten

Mina favvosar ar madrasskryp och Elliot tva manader!!!

• Ciccin3

Bilden där Elliot ammas på första sidan tror jag den låg...

Du har många fina bilder, det har jag alltid tyckt!

• Pallas

julmusten: Ja, madrasskrypet var så roligt, gud vad vi skrattade Elliot två månader gav jag till min obgyn idag när jag var där på preventivmedelsrådgivning, han spikades genast upp på anslagstavlan.

Ciccin: Tack! Den amningsbilden är faktiskt arrangerad. Jag testade lite olika ljussättningar med kameran och jag satte mig mot den glasade balkongdörren så han skulle få dagsljus på sig. Det blev väldigt bra. Vår kamera är rätt svår att få bra skärpa med där man vill, men på den bilden lyckades jag verkligen med det.

Malin: Viktor tyckte det var så roligt i madrassen, det blev verkligen en annorlunda backdrop

• lishe

Ok här fanns många fina bilder, det är svårt att välja ut den bästa!
    "Far och son" man riktigt ser hur barnet drar i sig den trygga doften av pappa!
    "Elliot ammar" Ljuset faller så fint i hans ögon, den drömmande blicken!
    "Filosofen" "Excellent hairday" Söta!
    "Elliot 2 månader" Ljuset.
    "Madrasskryp" Vilken snygg bild!!
    "Syskonkärlek" Det är så fint hur han klappar lillebrors huvud och utforskar hans små händer.
    "viktor042" den busiga blicken!
    "Linnebilderna" Trygghet!

• lishe

ok går in igen och letar efter "FL-snoppen"?

• lishe

Finns tydligen inte med i galleriet

Svar på tråden Vilket foto i mitt galleri tycker du bäst om?