Nej, den djupare kärleken är nog mer att man vet vad den andra vill och inte vill. Och man agerar därefter på ett kärleksfullt sätt. Om man låter rutinerna och tråkiga dagar fylla livet så kommer inte ditt förhållande att bli så mycket bättre.
Minkärlek09 skrev 2010-12-23 23:29:11 följande:
...visst han kramar pussar säger att han älskar mig oså men jag vill ha något mer vet inte vad....
Då tycker jag att du ska fundera på detta ts, om inte ens du vet det, hur ska då han komma på det? När du kommer på det, ska du indirekt på något finurligt sätt få honom att förstå vad du vill ha, förstår du?
...men sista tiden har han varit så stressad med jobbet och det har gått ut över mig....
Här är en klassisk grej ts. Har du berätta för din kille hur du upplever detta? Du behöver inte säga att du tycker det är fel att han är stressad på jobbet, men att det går ut över dig. Och det är det som behöver ordnas till.
.... önskar att han kunde överaska ibland jag gör ju det...
Vad vill du att han ska göra? Kan du hjälpa honom på traven...
... ligger hellre själv i sängen nu än i soffan med han för han ligger i sitt hörn pallar inte. usch så trött....
Jättebra sätt att kommunicera på ts, helt fantastiskt, bravo....
Det är väldigt lätt att hamna i situationen där både vill ha men ingen vill ge - resultat, ingenting
Om båda ger så får båda två.