• Anonym (spöke)

spökstreck-vad är det? *bild*

Vet inte ens om det går att se på testet att man ser ett streck?? Förmodligen inte?!  Tänkte om det är så här ett spök-streck ser ut? Jag har aldrig fått så här förr, fått helvita och röda streck, men inte så här... Så hur ser spökstreck ut??

Anledningen att jag skriver här är att jag vill vara anonym då jag känner många här som inte vet att vi försöker skaffa en till

• Svar på tråden spökstreck-vad är det? *bild*
  • Anonym (gravid)
    Anonym (spöke) skrev 2010-12-24 00:07:50 följande:

Vet inte ens om det går att se på testet att man ser ett streck?? Förmodligen inte?!  Tänkte om det är så här ett spök-streck ser ut? Jag har aldrig fått så här förr, fått helvita och röda streck, men inte så här... Så hur ser spökstreck ut??

Anledningen att jag skriver här är att jag vill vara anonym då jag känner många här som inte vet att vi försöker skaffa en till

om jag förstår det rätt så är det så att om man är gravid på det testet du har så ska det komma ett streck på den sidan av stickan som inte är blå? alltså om strecket du har där hade varit tydligt hade det betytt att du va gravid`? haha ursäktaom jag låter flummig försöker bara fatta hur man avläser det testet
  • lesfleurs

När jag testade såg testet ut typ sådär, inte riktigt lika svagt men ungefär (var iofs en annan sorts stickor, vet inte om d har betydelse). Jag gick till BM och det visade sig att jag är gravid, så testa igen om några dar eller gör ett test hos BM. 

• Anonym (jodå)

Att det är svagt kan bara betyda att du testar tidigt. Gjorde du det?
    Ser man två streck, oavsett hur svagt det ena är, så betyder det i regel nästan alltid att man är gravid.
    Ett spökstreck som jag har förstått det är väl om det dyker upp ett streck till mycket senare än inom den tid det ska efter att man testat, eller om det bara syns i vissa vinklar t.ex. 

• Anonym (gravid)
    lesfleurs skrev 2010-12-25 10:51:26 följande:
    När jag testade såg testet ut typ sådär, inte riktigt lika svagt men ungefär (var iofs en annan sorts stickor, vet inte om d har betydelse). Jag gick till BM och det visade sig att jag är gravid, så testa igen om några dar eller gör ett test hos BM. 

mitt första gravtest såg ut så också och då bad min barnmorska mig att komma tillbaka någon dag senare och då hade strecket blivit starkare. så jag va gravid.

är du inte gravid så skulle där inte vara ett streck alls

• Anonym (spöke)
    Anonym (jodå) skrev 2010-12-25 10:58:24 följande:
    Att det är svagt kan bara betyda att du testar tidigt. Gjorde du det?
    Ser man två streck, oavsett hur svagt det ena är, så betyder det i regel nästan alltid att man är gravid.
    Ett spökstreck som jag har förstått det är väl om det dyker upp ett streck till mycket senare än inom den tid det ska efter att man testat, eller om det bara syns i vissa vinklar t.ex. 

Ja, jag trstade tidigt. BIM - 3, så kanske berodde det på det. Strecket, det supersvaga kom upp på en gång, så då kankse det inte var ett spökstreck ändå!? *Hoppas*
    Anonym (gravid) skrev 2010-12-26 12:21:08 följande:

mitt första gravtest såg ut så också och då bad min barnmorska mig att komma tillbaka någon dag senare och då hade strecket blivit starkare. så jag va gravid.

är du inte gravid så skulle där inte vara ett streck alls

Jag har inte testat något mer, har BIM i morgon och tänkte testa då. Hoppas att det blir som för dig, mycket starkare då!! Men håller med dig, vore det inget, skulle väl inget synas??

Tack för att ni tog er tid att svara, akönt att få bolla lite med någon då man känner sig så förvirrad!!
Svar på tråden spökstreck-vad är det? *bild*