• bebisprat

Ni som blivit igångsatta förkylda...

Har någon erfarenheter av att bli igångsatt trots förkylning? Jag sätts igång i morgon, men har lite feber, mycket halsont och snuva och hosta. Undrar hur det kommer att gå och hur jag skall orka. Men man glömmer väl totalt bort förkylningen när de riktiga värkarna sätter in?

Vore tacksam för svar eller reflektioner om någon skulle orka

Tack!

• Svar på tråden Ni som blivit igångsatta förkylda...
  • tiptoe

Jag var oxå väldigt förkyld när jag blev igångsatt, hade ingen feber men väldigt snorig.. Minns att jag nog förbrukade 2-3 nässprayer under tiden jag var inne på förlossningen. Men det gick bra, var lite jobbigt med lustgasen bara jag fick aldrig till andningen i den så fick EDA tillslut vilket var himmelsriket för mig.. Lycka tillimorgon det kommer gå jätte bra!

• bebisprat

Tack snälla du! Hostan  och snuvan ja....nässpray skall med!!! Jag har varit beroende av den sedan jag var i v 11...så nu är väl min näsa inte vad den skall vara...

Minns att hostning var så obehaglig som nyförlöst, men då hade jag allergihosta senast. Jag får se hur jag ska göra i morgon faktiskt...men tror det är dags att få ut dem...

Samtidigt tänker man att kroppen ju borde må bäst av att komma igång själv.

• LillaFlingan

nu blev inte jag igångsatt utan vattnet gick spontant i v36, jag var då dunderförkyld med världens hosta.
    fick alvedon och hostmedicin under förlossningen..
    det gick jättebra! skrek dock mycket under utdrivningsskedet och hade sen halsont IGEN i ungefär 1-2 efteråt ;)))
    Men det gick bra iaf!:)

• bebisprat
    LillaFlingan skrev 2010-12-27 22:43:07 följande:
    nu blev inte jag igångsatt utan vattnet gick spontant i v36, jag var då dunderförkyld med världens hosta.
    fick alvedon och hostmedicin under förlossningen..
    det gick jättebra! skrek dock mycket under utdrivningsskedet och hade sen halsont IGEN i ungefär 1-2 efteråt ;)))
    Men det gick bra iaf!:)
    Jo....man skriker ju en hel del....

Jag har tydligen streptokocker A som började behandlas idag så igångsättning skjuts upp till torsdag.

Tack för svar.
Svar på tråden Ni som blivit igångsatta förkylda...