• Mandyyy

Spök hund?:)

Jag var precis med om en skum sak. Jag håll på att plocka undan här hemma & när jag böjer mig ner för att dra ut en leksaksbil under soffan, så känner jag plötsligt något snudda vid mitt hår (håret i en slarvig fläta på sidan) på vänster sida. Sedan känner jag hur en hund typ sniffar mig i örat. Jag for upp som ett skott!
    Men jag har ingen hund här. Det kändes så verkligt att jag förväntade mig att se mina föräldrars hundar här hemma.
    Men nej.  Haha riktigt skumt!
    Kan det varit en liten vovve som hälsa på? Eller har jag bara lyckats inbilla mig?
    Märkligt!:)

• Svar på tråden Spök hund?:)
  • fetsnygg

Det kanske var en jättestor dammråtta?

Eller så kanske du har plockat upp bollen åt dina föräldrars hund och så liksom mindes kroppen det?

Eller så var det en spökhund.. vem vet

• Mandyyy
    fetsnygg skrev 2010-12-25 19:22:34 följande:
    Det kanske var en jättestor dammråtta?

Eller så kanske du har plockat upp bollen åt dina föräldrars hund och så liksom mindes kroppen det?

Eller så var det en spökhund.. vem vet
    Haha ja det kanske var en gigantisk dammråtta:P
    Jag har ingen aning om vad det var. Lite obehagligt var det allt:)
  • Schurer

Jag tror att det är en avliden hund, en ande som hälsade på dig. Kanske en hund du känt själv, har du haft en hund som dött?

• Mandyyy
    Schurer skrev 2011-01-16 12:30:00 följande:
    Jag tror att det är en avliden hund, en ande som hälsade på dig. Kanske en hund du känt själv, har du haft en hund som dött?
    Vi har alltid haft hund i familjen. Så ja vi har haft hundar som inte finns längre.
Svar på tråden Spök hund?:)