• Anonym

klitorispump

Jag köpte en klitorispump på tradera ikväll. Men jag är allt lite rädd för den.. Ni som vet, man kan inte skadas av den? Jag vet ju att man ska pumpa upp ett vaccum, men det finns väl någon sorts spärr? Man kan väl inte spränga klitoris? Tanken har kommit, och vill inte försvinna.
    Och en annan fråga, VAD ska man göra med geishakulor? hur använder man dom?

• Svar på tråden klitorispump
  • PruttPottan

Pumpen torde ha en ventil du kan trycka på som släpper ut luften. Den sitter troligen på blåsan du pumpar upp den med. Som på en penispump =)
    Spränga klitoriis har jag svårt att tro att du kan, det är ju bara att sluta om det gör ont eller känns obehagligt.
    Det går inte att pumpa upp den än till ett visst läge.

• Anonym

Nej jag har själv svårt att tro att man kan spränga klitoris, jag hör ju hur knäppt det låter, men det va en skrämmande tanke som inte ville släppa =) 

• Anonym (Klitto)

Du behöver inte vara rädd för att "spränga", du känner när det är dags att lätta på trycket. I bästa fall får du ett härligt litet stånd... Och geishakulorna, de är till för att ge dig njutning och lära dig behärska musklerna. Kör kulor och pump samtidigt så blir det nog en härlig stund

• Anonym

TS

jag vill oxå köpa, vad sökte du på?? Klitorispump finns ingen på det ordet..

• Anonym

Den jag köpte hette såhär; Vibrating Clit Massager - Klitorisstimulator Med Pump

• Anonym
    Anonym skrev 2010-12-26 14:44:10 följande:
    Den jag köpte hette såhär; Vibrating Clit Massager - Klitorisstimulator Med Pump
    ok tack vad kostade den?
  • Anonym

119 + 39 i frakt

• Anonym
    Anonym skrev 2010-12-26 15:16:56 följande:
    119 + 39 i frakt
    perfekt tack
Svar på tråden klitorispump