• jonda

    Ont efter titthålsop

    Hej alla, Jag opererades för ett X för 10 dagar sedan. Operationen gjordes genom titthål. De tog borr min vänstra äggledare också då den var skadad. Jag blev kvar 4 dagar på sjukhuset efteråt pga att jag hade så ont. Jag fick frisättande alvedon med mig hem att ta vid behov. Jag har ff ont o kan inte sitta på en stol längre än ett par minuter innan det gör ont.Det känns även om jag går längre sträckor eller står länge. Ligger jag ner känns det helt ok. Jag har varit hemma min "vecka" nu o ska jobba imorgon o enligt läkaren som skrev ut mig i tisdags skulle det inte vara ngt problem. Hur länge har ni andra haft ont efter op?

  • Svar på tråden Ont efter titthålsop
  • Fru U

    Det är väldigt olika hur länge man har ont. Men om du har så ont att du inte kan sitta så tycker jag du ska uppsöka läkare igen


    har ont i handen o skriver därför som en kråka - mobilsurf på fl suger
  • Shibby 78

    Jag har gjort likadan op som dig två gånger. Den första gången kändes det ok efter någon vecka, men den andra gången blev jag sjukskriven 2 veckor och det behövdes. Som ovanstående sa så tycker jag du ska söka upp din läkare igen.

    Kramar och hoppas det känns bättre snart!


    X vänster äl 2007, X höger äl 2010, IVF here we come
Svar på tråden Ont efter titthålsop