• Lovely Miia

Köpte mössor till bebis, kassörskan glömde ta bort plomben, vad gör jag nu??

Var o shoppade lite kläder till bebisen inne på rean...
    Upptäckte på tåget hem att kassörskan har glömt ta bort plomben på mössorna :O
    Hur gör jag nu?

Kan jag åka till HM i min stad eller måste jag åka till HM i Lund o få plomben bortplockad???

• Svar på tråden Köpte mössor till bebis, kassörskan glömde ta bort plomben, vad gör jag nu??
  • Fröken85

Ring butiken du köpte dem i och fråga. Tror det är det bästa, finns säkert olika rutiner för det där!

• Aprikos

Det spelar nog ingen roll vilken HM du åker till.

• Some

Om du har kvitto borde det inte vara några problem att få dom att ta av den, även om det inte är i samma affär.
    Samma sak hände mig och de kollade knappt på kvittot, bara tog bort plomben och bad om ursäkt.

• Toddes mamma

Hände också oss en gång, vi ringde butiken innan, tog med kvittot och gick dit! Inga problem.

• Girle

Det går att ta bort larmet i alla hm-butiker, förutsatt att butikerna har samma larmsystem (kan skilja något från butik till butik). Lycka till!

• sarsparis

Du tar med kvitto och går till en hm butik. Har själv varit med om det och de bad så hemskt mycket om ursäkt.

• lilla hej

Hej!
    Det har hänt mig i en hm-butik i malmö. jag vet inte ens om jag gick till samma affär men jag gick bara in och sa som det var. De  bad om ursäkt och tog bort larmet.

Älskade ungen har fått en lillasyster
  • Joddan

Har hänt mig med. Jag fick ersättning för resan också!

• Loriyana

Har hänt mig med. Var inga problem.

Svar på tråden Köpte mössor till bebis, kassörskan glömde ta bort plomben, vad gör jag nu??