Min dotter umgås bara med knarkare, ska jag kasta ut henne? :(
Jag har en dotter som är 18 år och har tidigare använt droger rejält, allt du kan tänka dig har hon testat. Hon har fått överdos minst en gång som jag vet om.
Nu är hon alltså 18 snart 19 och umgås endast med knarkare, hon säger själv att hon inte håller på men det tror jag faktiskt inte på.
I går kom hon hem med sin pojkvän när jag går in i hennes rum så ser jag att han är hög som bara den och dottern erkänner att han har rökt på, han åker naturligtvis ut.
Hon sitter på sitt rum och röker i och för sig vanliga cigaretter men jag vill absolut inte ha ens det i mitt hus och hon bara skiter i att jag säger att hon inte får.
Hon har hoppat av skolan och slutat på sitt jobb så nu har hon ingen inkomst alls.
Jag funderar nu på hur jag ska agera då jag inte vill att hon ska hålla på så här, jag har sagt åt henne att hon måste flytta om hon ska umgås med knarkare och inte rättar upp sitt liv, men är det verkligen rätt av mig?
Hon gör inget här hemma utan sitter bara på sitt rum och tittar på tv eller framför datorn när hon är här.
Det finns tre yngre barn här hemma som också påverkas av allt det här.
.
Finns det någon som har något bra råd till en förtvivlad mamma?