• Göteborgstjej

Rea någonstans på Ps3?

Som sagt, har någon sett om någon butik har rea på Ps3:an och vad de i så fall tar för den?

• Svar på tråden Rea någonstans på Ps3?
  • Buggis

Media Markt. Tror sambon sa att de tog 2300:- för den

• Göteborgstjej
    Buggis skrev 2010-12-27 12:46:06 följande:
    Media Markt. Tror sambon sa att de tog 2300:- för den
    Var detta idag? För jag missade ju rean på MediaMarkt igår, då tog de tydligen 1890...
  • Buggis

Jasså? Nä det var den 25e

• Göteborgstjej
    Buggis skrev 2010-12-27 14:28:23 följande:
    Jasså? Nä det var den 25e
    hmmm... Den som sa att den kostade 1890 hade kanske fel då..
  • Buggis

Eller så har de sänkt ytterligare.... Kanske finns det lokala avvikelser. Man kan kolla reklambladen på hemsidan, då får man välja vilket område man bor i.

• Göteborgstjej
    Buggis skrev 2010-12-27 15:02:18 följande:
    Eller så har de sänkt ytterligare.... Kanske finns det lokala avvikelser. Man kan kolla reklambladen på hemsidan, då får man välja vilket område man bor i.
    det var i Uppsala det var 1890.. Och man kan se reklambladet på hemsidan alltså??? Det kanske har kommit ett nytt idag..?
  • Göteborgstjej
    Buggis skrev 2010-12-27 15:02:18 följande:
    Var på hemsidan hittar du reklambladen? Jag hittar något som heter "aktuella erbjudanden" men då öppnas bara en enda sida?
  • Göteborgstjej

hittade nu - men ingen Ps3a var med...

• Buggis

Jag kollade faktiskt inte så noga. Känns ju lite trist att chansa på att åka dit. Inte så kul att trängas med 14000 andra i fall att...
    Men lycka till med jakten!

Svar på tråden Rea någonstans på Ps3?