Gravid och min sambo verkar inte bry sig
Känner mig så ledsen och besviken på min sambo. Vi är nu i v. 27 och graviditeten var planerad. Börjar få en ganska stor mage och sparkarna känns tydligt och jag kan även se med blotta ögat hur det rör sig. Jag vill gärna att min sambo också ska få uppleva det hela och har försökt med att han ska se och känna. Men där kommer ointresset. I max 1 minut står han ut med att lägga handen på magen och vänta, och det gör han mest för att han ser att jag blir så besviken. Sen skiter han i det och lägger sig på sin sida i stället :/
Jag skulle vilja att han också upplevde det som något speciellt och att han tyckte att jag var vacker. I stället när jag själv försökte fota min mage skrattade han och tyckte jag var löjlig. Det enda han sagt om magen är att den ser konstig ut! Åh jag är så ledsen men kan liksom inte med att säga det till honom för jag vill inte tvinga honom till ett intresse som inte finns.
Vet att jag har en massa hormoner i omlopp och att jag är extra känslig men faktum är att jag tycker att detta inte är ok. Så snälla hjälp, hur ska jag göra?