• Sandyfication

Vad har era 4-5 månaders för storlek?

Jag är gravid och har hittat en overall jag så gärna vill ha till min bebis, men den lär inte finnas kvar fram mot hösten då den kan komma till användning och då kommer min bebis vara 4-5 månder (om allt går som det ska såklart).

Därför funderar jag på att beställa den nu, så jag med säkerhet vet att jag får ha den. Men frågan är då vad man ska satsa på för storlek? Jag förstår att det är olika från bebis till bebis, men vilken storlek på ett ungefär kan passa en 4-5 månaders?

Tacksam för svart! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-28 13:40
    Tacksam för SVAR ska det stå såklart..

• Svar på tråden Vad har era 4-5 månaders för storlek?
  • Snabeldrake

Min kille hade 74 i stl. från det att han var 4 månader. Ytterkläder däremot brukar ju vara lite större än vanliga kläder, i alla fall där jag köpt så det kunde han ha i stl. 68 lite längre.

Gnäll inte om du inte är villig att förändra situationen.
  • abinito

Min kille har 68, är snart 4,5 månad och han ligger ett snäpp över medel.

• Jenny76

min dotter ligger lite över medelkurvan och hon har strl 68 (62 på vinteroverall...) Hon är 4½ månad.

• Sandyfication

Det riktar sig åt en 68 iallafall, har läst kommentarerna om overallen jag vill ha också och där säger de flesta att den är rätt stor i storleken så jag slår nog till på en 68 Glad
    Tack för svaren!

• MissEllie

Min tjej är 4 månader och hon har en del bodys i 56 men mestadels i 62. Dock har jag vinteroverall och dylik i 68, bättre för stort och växa i än för litet.

• sommartjejen1

min v4,5 mån kille ha 68 i byxor och 74 i bodys....overall är ju nån strl större

Svar på tråden Vad har era 4-5 månaders för storlek?