• Svar på tråden Vill ha sex med en shemale o min man
  • Anonym (Man)

Mysig fantasi.
    Jag har haft sex med två olika ts-tjejer och det har varit riktigt bra sex.  Att få ha en trekant med min sambo och en ung ts-tjej vore underbart.

• Anonym (Mmm)

Mmm... väldigt upphetsande. Jag blir riktigt kåt av videon.

• Anonym (Lena)
    Anonym (Mmm) skrev 2010-12-29 09:29:10 följande:
    Mmm... väldigt upphetsande. Jag blir riktigt kåt av videon.
    Jag med, skulle gärna som TS vilja uppleva det
  • TonySthlm

Provade du det? 

Jag har samma fantasi. Fast med min tjej och en shemale, men jag har inte vågat fråga henne ännu :)

• Underbaraälskade

Absolut,men att hitta en äkta shemale är ju tyvärr inte så lätt,håriga gubbar i strumpbyxor är lätt men inget vi är intresserade av iaf.......

• Anonym (want)
    Underbaraälskade skrev 2017-03-04 18:50:57 följande:

Absolut,men att hitta en äkta shemale är ju tyvärr inte så lätt,håriga gubbar i strumpbyxor är lätt men inget vi är intresserade av iaf.......

En äkta shemale är ytterst svårt att hitta, en mullig shemale i mogen ålder säkert ännu svårare.
  • Anonym (Jagmed)

Jag är ung tjej och har haft sedan långe fantasier om just shemales. De ska sitta på en stol (vet inte varför, men vill det), och nakna med en hård kuk, jag ska rida dem där på stolen och se deras bröst samtidigt, ta på brösten och slicka dem.

INGEN skulle tro eller veta detta om mig. Det är knappt jag tror det själv. Men när jag onanerar så är det shemales jag tänker på och då kommer jag snabbt!

• Underbaraälskade
    Anonym (want) skrev 2017-03-04 22:30:00 följande:
    En äkta shemale är ytterst svårt att hitta, en mullig shemale i mogen ålder säkert ännu svårare.
    Ha ha ha...... Ja kanske det!?
  • TonySthlm

Jag har börjat mjuka upp min sambo lite. Vi har alltid gillat att kolla på porrfilm när vi har sex och nu har vi några gånger tittat på trekanter där en shemale är med. 
    Först var hon lite osäker på det, men efter att ha tittat lite så blev hon riktigt kåt. Och nu är den hon ibland som föreslår lite shemale porr när vi kollar in porr på nätet :)

Hon gillar när en shemale förför en straight kille, det tänder hon mycket på och vi har hittat många såna filmer genom "tsreviews seduction". 

Svar på tråden Vill ha sex med en shemale o min man