Kortast tid till sex med ny
Hur lång tid har det som kortast tagit att ha sex med en annan efter att du haft sex? Trekant/gruppsex räknas inte
Hur lång tid har det som kortast tagit att ha sex med en annan efter att du haft sex? Trekant/gruppsex räknas inte
ca 2 timmar har jag för mig, kan ha varit mindre, kan ha varit mer....
Mindre än två timmmar Trodde att jag var ganska så ensam om det och kände mig syndig men här verkar det inte höra till ovanligheten
Mindre än 2 timmar! Nej, det är nog inte så ovanligt.
Jag har nog dröjt minst en vecka förutom när jag gick på bordell. Var man missnöjd var det bara att ta en ny.
Sög en gång av en kille på krogtoaletten för att sedan timmen senare gå hem och ha sex med an annan kille. Vad räknas som sex? Vet inte vad jag ska svara
Som trådstartare borde jag tala om vad jag har svarat också. Jag har haft sex med två kvinnor med mellan 12 och 24 timmars mellanrum. Däremot har jag fått reda på efteråt att en kvinna jag en gång hade sex med var nyknullad bara en timme eller så innan.
Min man har en fetish att jag låter mig bli uppraggad och knullad av andra män. När vi är ute tycker han om att se hur männen flirtar med mig och ibland ger jag efter för "hans" fantasi och dansar med andra män. Vi har ögonkontakt emellanåt och jag kan se hur upphetsad han blir. Vi nöjer oss ibland med dansen och går uppkåtade hem med md varandra, men om jag hittar en heting så går jag hem till honom och har lite roligt först. När jag kommer hem nyknullad är killen av eld och lågor och jag kan vara säker på att få mig en omgång till.
Mitt svar är alltså mindre än två timmar.
När jag klädde upp mig för att gå till min älskare tyckte min man att jag blev så läcker så han satte på mig en snabbis innan jag gick... Så det var 40 minuter där