• Tomeiro

Kyl/frys från Gram?

Hej!

Är det någon som har köpt vitvaror av märket Gram?
    Vår kyl/frys pajjade igår (attans också) och när jag letar på nätet efter ny med samma mått får jag flest träffar på Gram. Själv har jag aldrig hört talas om det märket innan och hade känt mig bekvämare med en Electrolux eller Miele men jag vill liksom inte bygga om hela köket.

• Svar på tråden Kyl/frys från Gram?
  • u77

Mina föräldrar har kyl och frys av märket Gram, och är nöjda. Det är tydligen att gammalt märke som de hade för länge sen och promt skulle ha nu när de bytte.

Jag tycker därimot att de är små invändigt, de rymmer inte så mkt pga de tjocka väggarna.

• JuliaåRonjasmammis

Vi hade en kombinerad sån innan vi byggde om köket. Ett helt ok märke enligt min man (som arbetar med vitvaror), men ingen lyx i klass med Miele direkt. Vi hade iaf inga som helst problem med vårt.

Don't mess with my integrity!
  • Pigelinen

vi har en på jobbet men som ullis197 skriver så rymmer de in te så mycket. Vi hade ett kylskål (något skitmärke) som var 200cm och bytte nu i förrgår och köpte då ett Whirlpool på 179cm, det rymmer MER än vårt gamla. och är ett A-klassat. Vi ska sätta upp ett galler el göra om skåpet över (en kompis kommer ikväll o kollar på det). Det skåp vi köpte var det storsta kylskåp som vår handlare hade i volym.

Gram är dessutom enligt mig fula Det skåp vi har på jobbet har inte heller några fack i dörren.

Svar på tråden Kyl/frys från Gram?