• Anonym (förbannad)

Han lös vårt barn i ögonen med en ficklampa

Vi har två små barn.
    Igår blev min stora tjej sjuk, låg med feber på soffan. Vår minsta tjej (2,5) hade nyss fått en ficklampa av tomten och hon lekte med den.
    Troligtvis lös hon storasyster i ansiktet så storasyster började gråta. Jag skyndar mig ut för att se vad som sker och ser följande:

Min man på knä på golvet med ficklampan i handen, håller fast dottern och lyser henne i ögonen med bara några enstaka centimeter mellan öga/ficklampa.

• Svar på tråden Han lös vårt barn i ögonen med en ficklampa
  • redneck girl

och då undrar jag vad du gjorde och sa?

• Anonym (förbannad)

Jag blev riktigt arg, tog ficklampan, fick bort min man och sa till min lilla att pappa gjort fel, att man inte fick göra så.
    Jag ser det framför mig hela tiden, kan inte släppa det, jag tycker det är hemskt!!!

• MrKlister

Jag har en rätt rejäl ficklampa i garaget, vet inte hur stark den är med det är 4 D-batterier i den och den bländar rätt rejält tycker jag själv.
    Sonen till en kompis är 4-5 år och har länge älskat att ta ficklampan så fort han får chansen och gå och lysa sig själv i ögonen med den.

• Anonym

Det är faktiskt bara att lämna honom, dina barn är viktigare

• Anonym

Men gud, man ska alltid lämna efter ett misstag om man frågar på FL: Han gjorde en dum sak. Han kanske är en bra pappa i övrigt.

• Anonym (förbannad)

Ibland är han en bra pappa, ibland inte. Han är mest verbal när han är förbannad, skriker att vi är cp-familj och att han inte vill bo med oss och att vi kan dra åt h*****e.
    Jag ska lämna honom så fort jag kan, så fort jag får ett jobb så jag har ekonomisk möjlighet att ta hand om våra barn.
    Han brukar vanligtvis inte göra nåt liknande men som sagt kan han vara väldigt verbal och därför vill jag lämna honom så fort jag kan.
    Att han gjorde det här gör ju inte saken bättre direkt.

Min stora tjej sa häromdagen att hon vill att pappa ska jobba mer för hon tycker om att vara hemma bara vi tre. Jag frågade varför hon tyckte så och hon svarade att "Om lillsyrran tar något så hon blir arg och slår henne slår inte jag tillbaka på henne."

• Anonym
    Anonym skrev 2010-12-29 15:00:23 följande:
    Men gud, man ska alltid lämna efter ett misstag om man frågar på FL: Han gjorde en dum sak. Han kanske är en bra pappa i övrigt.
    "Min man på knä på golvet med ficklampan i handen, håller fast dottern och lyser henne i ögonen"

Misstag skulle jag nog inte kalla det....
Svar på tråden Han lös vårt barn i ögonen med en ficklampa